“Zeer onvriendelijke bediening!!”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Voorgerechten waren heerlijk en verrassend! Tot 2x toe komen vragen of er afgeruimd mocht worden, we waren nog aan het eten!!!
Hoofdgerecht ribs en cabillaud. De ribs waren goed, de kabeljauw kon ondanks dat die suf gegaard was zwemmen in een plens curry saus, jammer.
Flesje rose Terres Blanches erbij, altijd goed.
Toen we vroegen of we de koffie in de schaduw mochten drinken was dit met een bezetting van minder dan 50% niet mogelijk, spijtig dan geen koffie maar de rekening.
Deze was €115.00.
Onze conclusie; de bediening had voor de shift allemaal een beker azijn gedronken, jammer vriendelijkheid kost normaliter niks. De chef/ eigenaar staat vanachter de pass luidkeels en vrij autoriteit zijn equipe aan te sturen en zijn Belgische gasten te entertainen. Voor ons heen tweede bezoek waard, jammer!

Datum van bezoek: augustus 2021

22 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstelling was groot.
Voorgerecht met coeur de boeuf was smaakloos. Hoofdgerecht met escalope de veau eveneens.

Datum van bezoek: mei 2021
19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, maar alles is redelijk overpriced. De gin-tonic stond op de kaart €11 geprijsd, maar op de rekening bleek het €15 te zijn. Dit is zeer teleurstellend. Het kindermenu was werkelijk schandalig: €16 voor kipnuggets met frietjes en €5 voor een mini-bolletje ijs. We hadden nog een halve fles wijn toen het hoofdgerecht op was en toen gevraagd werd of we dessert wilden, wezen we dit af. Dan kregen we meteen de rekening, waarmee duidelijk werd gemaakt dat we moesten ophoepelen. Een teleurstelling.

Datum van bezoek: juli 2020
27 oktober 2019 beoordeeld

Bistrot L'aubergine is een mooi restaurant, aangenaam zitten. Toen wij er waren was het net een zeldzame regendag, dus was het binnen te eten. Jammer. Ook jammer was dat de service te snel op elkaar volgde. Wij (2 volw, 2 kids) waren eerder vroeg gekomen, dat kan er mee te maken hebben. We hadden enkel een hoofdgerecht en dessert, maar waren nog aan de aperitief bezig en een flesje wijn aan het kiezen toen het eten al werd gebracht. Geen flesje wijn dus. De bavette marinée, voor 2 personen, was lekker, maar echt te klein qua portie en daardoor dan ook te duur voor wat het was. Verder een (grote) kinderpasta en een rigatoni met zalm. Dessert was nodig omdat de hoofdgerecht porties eerder klein uitvallen. € 11 voor een mousse au chocolat, € 12 voor een lékkere pain perdu of een panacotta.
Mja, onze bevinding: zeer mooi etablissement, maar prijs/kwaliteit te duur en service die niet afgestemd was op de klant. Een teleurstelling.

Datum van bezoek: juli 2019
14 oktober 2019 beoordeeld

Een gezellig kader, vriendelijk personeel en fantastische gerechten!
Prijs/kwaliteit heel goed!
Het is duidelijk dat de gasten hier nog altijd koning zijn. Fantastische combinatie van smaken en alles super-vers.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bistrot L'Aubergine bekeken, bekeken ook

Salon-de-Provence, Bouches-du-Rhone

In Bistrot L'Aubergine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.