Alex en Katty R
Lennik, België

Aangenaam verblijf

4,0 van 5 bollen20 jul 2023 beoordeeld
We verbleven enkele dagen in het hotel.
Op korte afstand van het hotel zijn er voldoende leuke dorpjes. In Eygalieres zelf zijn er verschillende leuke en goede restaurants (op heel korte afstand van het hotel).
De ontvangst is correct en heel vriendelijk. Alle personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede sfeer in het hotel, met de nodige klasse en sérieux, maar ook met een aangename speelsheid.
Het ontbijt is erg lekker én compleet.
Het hotel is eerder kleinschalig maar heel aangenaam en goed onderhouden.
Het zwembad is ruim met voldoende comfortabele ligzetels. De diepte van het zwembad is beperkt.
De kamer die we hadden (suite 'fleur de lavande') is ruim genoeg, voorzien van alle comfort en een goed bed. Er is tevens een klein rustig terras. De kamerdeur is aan de buitenzijde voorzien van een laag rustiek hout. Jammer dat dit aan de binnenkant niet het geval is.
We bleven 1 maal in het restaurant voor het diner. De menukaart is eerder beperkt. Het voorgerecht viel eerder tegen. Het hoofdgerecht was wel erg lekker.
Prijs/kwaliteit van diner zou beter kunnen.
Al bij al hadden we een heel aangenaam verblijf en is het hotel een aanrader.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
    4.2 km van Domaine de la Pierre Blanche
    3.4 km van Domaine de la Pierre Blanche
    Meer hotels in Eygalieres bekijken
    Beoordeeld op 22 augustus 2021

Stap binnen en kom meteen tot rust in dit Franse pareltje!
    Uiterst vriendelijke service door de eigenaars en al het personeel!
    Mooie ruime kamers met eigen terras, direct aan het zwembad.
    Super lekker eten , zowel het ontbijt, de lunch als het diner in L´opale!

Top vakantie!

Beoordeeld op 21 augustus 2021

Het is een prachtig domein, mooie en propere kamers, een uitstekende service en heel vriendelijk personeel. Ook het eten is subliem. Een echte aanrader voor een romantisch uitje of er even tussen uit met vrienden.

Beoordeeld op 21 augustus 2021

Een prachtig domein, mooie ruime kamers met een eigen terrasje, lekker ontbijt en zeer aangename plek buiten om te eten! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ! Niets op aan te merken ! Top vakantie

Beoordeeld op 21 juli 2020

Het Domein is een klein paradijs. De kamers, het zwembad alsook het restaurant zijn heel stijlvol ingericht met oog voor detail !
    Alle medewerkers benaderen je op een zeer attente natuurlijke manier. De Vlaamse eigenaar kan je heel wat tips geven om te bezoeken.
    Het ontbijt is heel gevarieerd en je geniet op terras van het heerlijk uitzicht op de natuur. Het niveau van de keuken van het restaurant l'Opale is top ! Neem zeker een cocktail ! Verbluffend...
    De ligging is ideaal om enkele typische Provençaalse dorpjes te bezoeken : Eygalerieres / Beaux de Provences / St Remy de Pc.
    It is a great place... we had a great time !

Datum van verblijf: juli 2020
    Beoordeeld op 10 augustus 2018

Dit prachtige domein ligt op zo'n 2 km van het pittoreske Eygalières. Heel persoonlijke ontvangst (in het Nederlands) door Floris en Louis die dat schitterend doen. We verbleven met twee adolescenten in een ruime duplexkamer met een eigen terras en zicht op het prachtige zwembad. Rond het zwembad meer dan voldoende comfortabele ligzetels en gratis krekels op de achtergrond.
    Het ontbijtbuffet is uitgebreid en vooral, super vers met heel lekker brood. Eitjes werden à la minute bereid.
    Dit was onze eerste keer in Domaine de la Pierre Blanche, maar zeker niet onze laatste keer!

Datum van verblijf: augustus 2018