Tine N

Schitterend verblijf

5,0 van 5 bollen21 aug 2021 beoordeeld
Een prachtig domein, mooie ruime kamers met een eigen terrasje, lekker ontbijt en zeer aangename plek buiten om te eten! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ! Niets op aan te merken ! Top vakantie
Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.9 km van Domaine de la Pierre Blanche
Garden view
    3.2 km van Domaine de la Pierre Blanche
    Meer hotels in Eygalieres bekijken
    Beoordeeld op 21 juli 2020

Het Domein is een klein paradijs. De kamers, het zwembad alsook het restaurant zijn heel stijlvol ingericht met oog voor detail !
    Alle medewerkers benaderen je op een zeer attente natuurlijke manier. De Vlaamse eigenaar kan je heel wat tips geven om te bezoeken.
    Het ontbijt is heel gevarieerd en je geniet op terras van het heerlijk uitzicht op de natuur. Het niveau van de keuken van het restaurant l'Opale is top ! Neem zeker een cocktail ! Verbluffend...
    De ligging is ideaal om enkele typische Provençaalse dorpjes te bezoeken : Eygalerieres / Beaux de Provences / St Remy de Pc.
    It is a great place... we had a great time !

Datum van verblijf: juli 2020
    Beoordeeld op 10 augustus 2018

Dit prachtige domein ligt op zo'n 2 km van het pittoreske Eygalières. Heel persoonlijke ontvangst (in het Nederlands) door Floris en Louis die dat schitterend doen. We verbleven met twee adolescenten in een ruime duplexkamer met een eigen terras en zicht op het prachtige zwembad. Rond het zwembad meer dan voldoende comfortabele ligzetels en gratis krekels op de achtergrond.
    Het ontbijtbuffet is uitgebreid en vooral, super vers met heel lekker brood. Eitjes werden à la minute bereid.
    Dit was onze eerste keer in Domaine de la Pierre Blanche, maar zeker niet onze laatste keer!

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 8 augustus 2018

Prachtige kamers op een zeer mooi domein ! Vriendelijke bediening ! Mooie omgeving en rustig gelegen !! Pracht van een zwembad !! In de nabijheid van verschillende interessante wijndomeinen en pittoreske dorpen.

Kamertip: alle kamers zijn mooi !!
    Datum van verblijf: juli 2018
    Beoordeeld op 6 augustus 2018

We hebben er 4 nachten in alle rust verbleven, en vonden het subliem!
    Prachtige duplex kamer met mooi terras op 10 meter verwijderd van een 20 meter zwembad waar het heerlijk vertoeven is. We werden er met open armen ontvangen door Floris, en het vriendelijk personeel staat klaar om alle wensen in te vullen.
    De keuken was voortreffelijk!
    Het ontbijt was heerlijk!
    Hier komen wij zeker terug!

Kamertip: Het hotel biedt 9 kamers! Wij hadden een kamer met zicht op het zwembad, maar ik denk dat alle kamers fantastisch zijn.
    Datum van verblijf: augustus 2018
    Floris V, General Manager van Domaine de la Pierre Blanche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Beste Mevrouw Mahy,

Bedankt voor jullie lovende woorden.
    Dat doet ons plezier.
    We kijken er naar uit jullie snel opnieuw te ogen ontvangen.

Met dank,
    Team Pierre Blanche

Beoordeeld op 7 juni 2018

Langs route d'Orgon ligt het prachtige domaine. Zodra je het parkeerterrein oprijd voel je de rust al over je heen komen. Het domaine heeft fantastische, luxe, kamers, enkele suites, een prachtig zwembad met uitstekende ligbedden, een sfeervol buitenterras én een - letterlijk - smaakvol restaurant. Anne en Floris ontvangen je graag en vertellen je alles over hun domaine dat zij vanaf maart 2018 'bestieren'. Mijn eerste bezoek was eigenlijk te kort. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek. Pierre Blanche ..... een oase van rust en gezelligheid.

Kamertip: De suites zijn outstanding. Ervaar het! Ook de andere luxe kamers hebben een eigen terrasje en uitzicht op de olijfbomen en tuin.
    Datum van verblijf: mei 2018

Marcel,

Bedankt voor je lovende woorden.
    Tot volgend jaar!

Met vriendelijke groeten,