Beoordeeld op 4 januari 2019

Dit is een relais & chateau en dat betaal je natuurlijk. De kamer die wij hadden lag helemaal bovenaan en met een smalle trap niet gemakkelijk te bereiken. Advies: neem deze kamer niet want zeer onpraktisch. Het hotel lijkt soms wel op een doolhof met verschillende gangen en liften. Positief is het zwembad, sauna, hamam en bubbelbad. Bij een juiste timing ben je hier alleen. Altijd aangenaam. De prijzen van de bar zijn nogal fors en de hoeveelheid in het glas is afgemeten klein.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Rust! Nette afgesloten parkeerplaats. Midden in het dorp. Heerlijk bed, klein balkon. Mooie badkamer met apart toilet. Gratis en goed WIFI. Attente bediening, extra koekjes en vers fruit.
Gezellige bar. Mooie fietsen. Wellicht vreemd maar de stofzuiger werd uit gezet als je er langs ging.... Het zijn de kleien dingen!! Oplaad palen voor Tesla.

Kamertip: Maakt niet uit, alles is perfect!
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juni 2018

Ik heb hier 7 nachten doorgebracht en mag gerust stellen dat ze hun 5 sterren verdienen. De ontvangst was hartelijk en persoonlijk, er werd een kleine rondleiding gegeven zodat je snel weet wat zich waar bevind en als laatste komt de kamer dan, ik had er een superior kamer met zicht op de wijngaarden achteraan en balkon, zeker een aanrader als je in de lente of zomer komt. Al het personeel was er vriendelijk, van kamermeisjes over receptie tot de bediening in de restaurants, er kon altijd een vriendelijke lach af en een goeiedag. Het zwembad is klein maar fijn als je wat verkoeling wil en er zijn wat ligstoelen rondom binnen en buiten, niet groot maar voldoende. Beide restaurants scoren goed binnen hun segment. De Winstub is traditioneel ingericht en je vindt er dan ook de meeste steekgerechten, prijzen en porties zijn in verhouding, je gaat hier vast niet met honger buiten en de kwaliteit primeert hier 's Morgens werd hier het ontbijt geserveerd, ook met streekspecialiteiten. Het 2-sterren restaurant is zeker ook een bezoek waard, dat het hier wat kost mag je dan ook niet verbazen maar wat je er voor krijgt is op topniveau, laat je gerust eens verleiden tot het menu " l'Histoire " een 5-gangen met nog wat amuses vooraf, een beleving !! vraag of ze de wijnen aanpassen per gang en je gaat hier nog lang over napraten .... Enige minpunten zijn dat de decoratie van het hotel waarschijnlijk niet ieders smaak zijn, vooral in de gangen met paars en goud is het wat gedurfd, het geheel geeft een wat sombere winterse indruk, daarentegen was mijn kamer redelijk licht ingericht maar ze zijn blijkbaar allemaal verschillend .... de WiFi kon beter en de parking kan tijdens het weekend wel eens vol geraken maar geen nood de receptie heeft hier wel oplossingen voor. Kortom een goed gelegen hotel als uitgangspunt voor een weekje Elzas. Ik kom vast nog eens terug!

Kamertip: zicht op de wijngaarden
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 december 2017

We hebben hier met Kerstmis 3 nachten verbleven. Het hele team is zeer vriendelijk en doet er alles aan om.je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn zeer creatief ingericht en zeer stil. Nachtrust is hier perfect mede door een zeer goed bed.
Ze hebben 3 restaurants, Het charmantste is de Winstub met heerlijke streekgerechten.
Het sterrenrestaurant 64 is ingericht zoals het hotel, zeer origineel en creatief.
Voortreffelijke gerechten waardig aan 2 Michelinsterren. Voor de liefhebber van de Tarte Flambe het restaurant tegenover het hotel. Het hotel wordt gerund door Dhr en Mevr. Nasti. Deze mensen kennen hun vak, een absolute aanrader als je in de buurt bent.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Een positief andere uitstraling en inrichting dan wat je doorgaand ziet. De ontvangst was wat rommelig en niet persoonlijk maar dat ben je snel vergeten. Wat een leuke en gedurfde inrichting van het hotel, veel respect hiervoor voor de eigenaren. Een mooie en vooral gezellige kamer met een prachtige badkamer ( suite Clara) . Onze twee honden waren meer dan welkom. Hotel ligt in het centrum van een prachtig plaatse met leuke winkeltjes. Dit is een plek waar we vaker zullen verblijven op onze doorreis naar Italie

Datum van verblijf: december 2017