“Een heerlijke plek om te zijn!”
Beoordeling van Coco Calala

Coco Calala
Geclassificeerd als nr. 1 van 81 Restaurants in Leon
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek om te zijn! Het eten was super lekker (ik had de Club Sandwich) en de verse sapjes ook. Het is echt een oase, fijn om even aan de hitte te ontsnappen en een duik in het zwembad te nemen

Datum van bezoek: maart 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie met vriendelijk personeel! Lekker en gezond veganistisch eten. Na het eten ook nog even kunnen afkoelen in het zwembad. Fijn om even van de hitte te ontsnappen en om tot rust te komen! Fijne en veilige omgeving.

Datum van bezoek: maart 2020
Floor V, Propietario van Coco Calala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Bedankt voor je lieve woorden! We hopen je gauw weer te zien.

26 februari 2020 beoordeeld

Heel lekker vegatarisch/vegan gegeten bij Coco Calala. Eindelijk weer is een salade. Dit was één van onze betere (en gezonde) maaltijden in Nicaragua en León. Daarnaast bevindt het restaurant zich in een hele gezellige jungle tuin met verkoelend zwembad waar je de drukte van de stad even vergeet. Bijkomend voordeel is dat je hier ook kunt overnachten in 1 van de 2 ruime, schone en trendy kamers. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

6 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In hartje León, is dit de ideale plek om lekker tot rust te komen. Schone, ruime en mooie kamers. Heerlijk ontbeten en alles is op loopafstand te bereiken. Aangezien het erg warm kan zijn in León, is het zwembad een fijne plek voor verkoeling in de middag. Het ‘restaurant’ is omgeven door een prachtige tuin, evenals het zwembad. Contact met de verhuurder is fijn en zowel zij als haar man zijn vriendelijk en behulpzaam.

5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de perfecte plek voor een dagje (of middagje) verkoeling in Léon! Héérlijk eten, mooie planten, veel schaduw, prachtig zwembad en hele vriendelijke bediening. Zéér zeker een aanrader!

Reizigers die Coco Calala bekeken, bekeken ook

Leon, Leon Department

In Coco Calala geweest? Deel je ervaringen!