“Heerlijke verse vis gegeten”
Beoordeling van NINA Restaurant

NINA Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 103 Restaurants in Trincomalee
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse vis gegeten met limoen en pepertjes. We mochten de vis zelf uitkiezen, vriendelijke personeel. De bereidingstijd duurt wel wat langer dus misschien niet erg handig als je haast hebt!

Datum van bezoek: maart 2020

2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de prawn curry gegeten en vegetable khottu, beide heerlijk! Prima restaurantje op een goede locatie.

Datum van bezoek: november 2019
15 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Erg vriendelijk personeel; we kregen een extra toetje (gratis) :) en konden zelfs naar huis gebracht worden.

Datum van bezoek: oktober 2019
15 oktober 2019 beoordeeld

De bediening was super vriendelijk. Gezellig plekje om te eten en niet duur. De tonijn steak is zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij Nina’s alleen ging er wat mis met onze bestelling waardoor wij 2x tonijn sandwich hadden inplaatsvan kip. Erg lekkere sandwich het enige jammere is dat ze het eten niet tegelijk uit serveren waardoor het wat ongezellig is. Maar wel erg lekker gegeten!!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die NINA Restaurant bekeken, bekeken ook

Trincomalee, Eastern Province

In NINA Restaurant geweest? Deel je ervaringen!