“Rondreis Zuid Afrika”

Keukens: Afrikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant met een geweldige eigenaar met veel humor en die zijn gasten kan vermaken met zowel goede wijnen alsmede lekkere maaltijden. Ruime keuze op de menukaart en de wijnkaart.

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

We bezochten dit restaurant begin maart 2020. Op basis van de eerste ervaring nog twee keer terug geweest. De bediening is vakkundig en vriendelijk. Het eten is uitstekend en naar Nederlandse begrippen uitstekend te betalen. Het is wel raadzaam om in het weekeinde ( vooral op de zaterdag) vooraf te reserveren. Wij hebben dat gedaan via het guesthouse waar we gebleven. Kortom dit restaurant is een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld

Wij vonden dit een goed restaurant, en vriendelijke bediening. We hebben alle vier echt lekker gegeten voor een goede prijs . We waren hier 2 dagen en hebben spijt dat we hier geen 2 x zijn geweest. In Graskop absoluut het beste restaurant.

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, restaurant midden in Graskop! Zeer vriendelijke en grappige eigenaar. Bobotie overheelijk en ook lekkere toetjes, allemaal voor weinig geld. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede curry en vriendelijke bediening! Goede wijn, wel even reserveren. Gezellig restaurant in Afrikaanse stijl

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Abe' at The Glass House bekeken, bekeken ook

In Abe' at The Glass House geweest? Deel je ervaringen!