Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
130 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/05/21
Doubletree.com
130 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
154 US$
122 US$
View deal
BESPAAR 32 US$
Priceline130 US$
Expedia.com122 US$
StayForLong154 US$
alle 21 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.323)
Beoordelingen filteren
1.323 resultaten
Waardering van reizigers
630
427
156
67
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
630
427
156
67
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.323 beoordelingen
Beoordeeld op 16 december 2015

hier een paar nachten geslapen.
service v/d staff is prima, vooral in het restaurant tijdens het ontbijt is men erg pro-actief. dinner heb ik hier niet gehad, maar dat zal vast ook prima zijn. buffet ontbijt is prima, maar ook als je iets besteld word het met zorg bereid.

de bedden slapen prima, kamers zijn ruim, en het is er lekker stil. reizen van/naar Network Drive business area is prima te doen met de shuttle of een huur auto.

kortom, prima plek als je hier in de buurt moet zijn, en ook nog eens even "de stad in wil" naar b.v. Lexington of Burlington.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Joash-Herbrink
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lynne_luongo, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Boston - Bedford Glen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2015
Google-vertaling

Thank you for staying with us and the positive notes on our food!
Lynne

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2015 via mobiele applicatie

Verblijf enkele nachten in dit hotel. Goede bedden, kamer heeft raam die open kan, airco
Werkt goed, kluisje, koelkast maar geen minibar. Wel vendingmachines op de gang met cola Ed voor 1,50 $.
Ontbijt is prima, buffet maar ook continental. Vers fruit (ananas en meloen en aardbei) en bestelde omelet is prima. Erg rustig en met raam open weinig lawaai. Wel gehorig van andere kamers en deuren vallen erg hard dicht

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank chantalg425
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lynne_luongo, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Boston - Bedford Glen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2015
Google-vertaling

Thank you for the review. Glad that you enjoyed our breakfast!
Lynne

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
acastrello, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Boston - Bedford Glen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
acastrello, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Boston - Bedford Glen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
acastrello, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Boston - Bedford Glen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken