“Goed eten met super vriendelijke beduening”
Beoordeling van Het Voorhuys

Het Voorhuys
Geclassificeerd als nr. 1 van 34 Restaurants in Merksem
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier al verschillende keren geweest. Thema avond, à la carte, maandmenu, snelle hap en onlangs een koffietafel. Wat ons hier telkenmale het meeste charmeert is de vriendelijke bediening en de verantwoordelijke die meewerkt en toeziet of alles goed verloopt. Bij mooi weer is het gezellig zitten op het terras. Ook binnen een mooi kader, zeker de kant van het restaurant. Het eten is goed, altijd lekker. Goede prijs/kwaliteit. Ook belangrijk, altijd plaats om de wagen te parkeren.

Datum van bezoek: juli 2021

13 juli 2021 beoordeeld

Met Ucoins gekozen voor dit restaurant en de menu (4 gangen) genomen. Tevreden over elke gang, lekker en mooi gepresenteerd. Goede wijn aan een redelijke prijs bij de maaltijd. Aangename setting om te zitten.

Datum van bezoek: juli 2021
24 mei 2021 beoordeeld

Het eten was wel goed maar de asperges waren niet mals ook weinig keus van menu's voor de rest gaat het wel niet voor een verjaardag

Datum van bezoek: mei 2021
9 maart 2021 beoordeeld

Alles staat klaar en wij zijn in top vorm
Alle klanten zijn van harte welkom voor en aangenaam wederondmoeting

Rudi

Datum van bezoek: maart 2021
15 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere take away, mooi verzorgd, met slaatjes, sausjes, frietjes,.. Alles er op en er aan. Prijs kwaliteit super aanrader.. Houden zo, dan komen we zeker terug. Goed geregeld, goede website, 10 min op voorhand berichtje dat het eten gereed is Echt genoten.

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die Het Voorhuys bekeken, bekeken ook

In Het Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.