“Klassiek maar goed”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
13 juli 2021 beoordeeld

Met Ucoins gekozen voor dit restaurant en de menu (4 gangen) genomen. Tevreden over elke gang, lekker en mooi gepresenteerd. Goede wijn aan een redelijke prijs bij de maaltijd. Aangename setting om te zitten.

Datum van bezoek: juli 2021

24 mei 2021 beoordeeld

Het eten was wel goed maar de asperges waren niet mals ook weinig keus van menu's voor de rest gaat het wel niet voor een verjaardag

Datum van bezoek: mei 2021
9 maart 2021 beoordeeld

Alles staat klaar en wij zijn in top vorm
Alle klanten zijn van harte welkom voor en aangenaam wederondmoeting

Rudi

Datum van bezoek: maart 2021
15 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere take away, mooi verzorgd, met slaatjes, sausjes, frietjes,.. Alles er op en er aan. Prijs kwaliteit super aanrader.. Houden zo, dan komen we zeker terug. Goed geregeld, goede website, 10 min op voorhand berichtje dat het eten gereed is Echt genoten.

Datum van bezoek: november 2020
21 oktober 2020 beoordeeld

Laatste dag voor de verplichte sluiten vonden we er nog een tafeltje. Het maandmenu genomen en dat was zijn prijs zeker waard.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Het Voorhuys bekeken, bekeken ook

In Het Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!