“Take away”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
15 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere take away, mooi verzorgd, met slaatjes, sausjes, frietjes,.. Alles er op en er aan. Prijs kwaliteit super aanrader.. Houden zo, dan komen we zeker terug. Goed geregeld, goede website, 10 min op voorhand berichtje dat het eten gereed is Echt genoten.

Datum van bezoek: november 2020

21 oktober 2020 beoordeeld

Laatste dag voor de verplichte sluiten vonden we er nog een tafeltje. Het maandmenu genomen en dat was zijn prijs zeker waard.

Datum van bezoek: oktober 2020
9 oktober 2020 beoordeeld

vorige week lekker ontbijt, alles erop en eraan, gaan zeker terug, gaan de maandmenu eens proberen..

Datum van bezoek: september 2020
24 september 2020 beoordeeld

Klassieke keuken in een prachtige hoeve midden in de voorstad van Merksem.
Gewone gerechten maar op niveau gepresenteerd.
Ook maandmenu tegen zeer goede prijs kwaliteit.
Zeer vriendelijke bediening.
Gezelligheid troef

Datum van bezoek: september 2020
13 september 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. Inloggen via qr-code. Voorgerecht een duo van kaas/garnaal kroketjes - een lekkere klassieker. Lekkere scampi's. Huiswijn idem dito.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Het Voorhuys bekeken, bekeken ook

In Het Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.