“Klassiek maar goed”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
24 september 2020 beoordeeld

Klassieke keuken in een prachtige hoeve midden in de voorstad van Merksem.
Gewone gerechten maar op niveau gepresenteerd.
Ook maandmenu tegen zeer goede prijs kwaliteit.
Zeer vriendelijke bediening.
Gezelligheid troef

Datum van bezoek: september 2020

13 september 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. Inloggen via qr-code. Voorgerecht een duo van kaas/garnaal kroketjes - een lekkere klassieker. Lekkere scampi's. Huiswijn idem dito.

Datum van bezoek: augustus 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten, alles heel verzorgd, volgen perfect de corona regels. Personeel heel vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

we werden gastvrij ontvangen, en kregen een mooi gedekte tafel aan het raam toegewezen. waarna de corona-maatregelen werden ons vriendelijk werden uitgelegd. de bediening liep zeer vlot en niets wat we vraagden was te veel.
spijtig van de onze gerechten, hier moeten ze echt aandacht aan gaan besteden, zelf ben ik slager, en de chateau briand kwam volgens mij en mijn collega (ook een slager) niet van een ossehaas, daarnaast waren de bakwijzes van noch de steaks, noch de chateau hun gaarheid voorbij. De warme groenten waen gestoomd en hadden weinig smaak. De vol au vent was zelfs lauw en een zeer kleine portie.
de osso bucco daarentegen was wel zeer lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
24 juli 2020 beoordeeld

Met familie gaan dineren in een zaaltje apart. Dit was zeer aangenaam wegens de corona, niet te kort bij andere mensen. De gerechten waren voor iedereen zeer lekker en mooi gepresenteerd. Het personeel vriendelijk en efficiënt. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Het Voorhuys bekeken, bekeken ook

In Het Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.