“Gezelligheid troef”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
29 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten, alles heel verzorgd, volgen perfect de corona regels. Personeel heel vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2020

2 augustus 2020 beoordeeld

we werden gastvrij ontvangen, en kregen een mooi gedekte tafel aan het raam toegewezen. waarna de corona-maatregelen werden ons vriendelijk werden uitgelegd. de bediening liep zeer vlot en niets wat we vraagden was te veel.
spijtig van de onze gerechten, hier moeten ze echt aandacht aan gaan besteden, zelf ben ik slager, en de chateau briand kwam volgens mij en mijn collega (ook een slager) niet van een ossehaas, daarnaast waren de bakwijzes van noch de steaks, noch de chateau hun gaarheid voorbij. De warme groenten waen gestoomd en hadden weinig smaak. De vol au vent was zelfs lauw en een zeer kleine portie.
de osso bucco daarentegen was wel zeer lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
24 juli 2020 beoordeeld

Met familie gaan dineren in een zaaltje apart. Dit was zeer aangenaam wegens de corona, niet te kort bij andere mensen. De gerechten waren voor iedereen zeer lekker en mooi gepresenteerd. Het personeel vriendelijk en efficiënt. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2020
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige inrichting. Nogal lang wachten om dan een kir over mijn schoot te krijgen. Kon de bon voor het kuisen wel binnenbrengen maar zie het niet zitten om hiervoor 110 km heen en 110 km terug te rijden. Eten gemiddeld. De tong beviel een van de tafelgenoten niet (plat en zag er niet echt appetijtelijk uit). Ik vond het behoorlijk duur voor wat het was. Dan eet ik beter en aan een betere prijs in Knokke. Wel aangenaam zitten (met kir in de hand en niet op de schoot)

Datum van bezoek: juli 2020
11 februari 2020 beoordeeld

Lekker gegeten en niet te duur door een maandelijks keuzemenu, kan genomen worden in 3 gangen of 4 gangen

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Het Voorhuys bekeken, bekeken ook

In Het Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!