“kafka in restaurant Distelhoek”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 34 Restaurants in Merksem
27 november 2021 beoordeeld

heel vriendelijk personeel, heel lekker eten tot............ het dessert. Gevraagd of wij het dessert konden inruilen voor een koffie, wat wij praktisch in elk restaurant doen, zonder problemen!!!!! Dit bleek niet te kunnen en wel om volgende redenen, volgens één personeelslid omdat het contract met Social Deal dit niet toelaat en volgens een ander personeelslid omdat het gewoon niet gedaan wordt. Wel, wij niet voor 1 gat te vangen hebben dan maar een Sabayon besteld (wat ik trouwens niet lust) en dit wil zeggen veel meer werk in een toch al drukke keuken, kostprijs veel duurder dan een ordinaire koffie en verspilling, Sabayon voor de vuilbak. Door deze actie hoop ik dat de patron het licht gezien heeft en niet voor de simpele oplossing kiest door de Sabayon van de kaart te schrappen maar gewoon voldoet een de vraag van de KLANT zeker als de horeca moord en brand schreeuwt in deze voor hun schijnbare slechte tijden. Het was echt kafka in het kwadraat.

Datum van bezoek: november 2021

8 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant valt tegen. A) Het vers geperst appelsiensap was smakeloos en zuur. B) Een steak "bien-cuit" werd mishandeld, uitgedroogd en eindigde als 2 plakken ter dikte van een schoenzool op je bord. Als je daarover klaagt zegt men: Dat is altijd zo met "bien cuit", als je dat niet wil had je een "a point" moeten bestellen. C) Een steak tartaar werd geprepareerd door de chef: dat resulteerde in een onsmakelijke nattte brij (het leek wel obv ketchup).

Datum van bezoek: september 2021
5 september 2021 beoordeeld

Héél lekker gegeten hier. Mooie zaak die ook beschikt over een groot terras buiten. handig is ook het kleine speeltuintje ernaast wanneer je met kinderen bent. Vlotte en vriendelijke bediening al was er wel een ober die nogal boertig overkwam en gerust een beetje deo kon gebruiken maar alle geluk heeft hij ons niet veel bedient. Ander personeel was zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2021
17 oktober 2020 beoordeeld

We waren met 6 en het was een zeer aangenaam avond. Het werd buiten fris na dat ons voorgerecht geserveerd werd maar we konden zonder probleem binnen gaan verder eten. Het eten was lekker. Zonder chichi.

Datum van bezoek: september 2020
24 september 2020 beoordeeld

Mooie zaak, gerechten zijn traditioneel. gewone brasserie keuken. Dranken zijn veel te duur. 5euro voor een Duvel, kriek enz.... deze prijzen betaal je zelfs nog niet midden in het centrum of op een luxe Beach terras. Ook frisdranken veel te duur met de verhouding van andere restaurants.
Eten is verzorgd maar geen hoogvlieger.
Personeel vriendelijk maar, heel traag om een bestelling te brengen.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.