“Lekker gegeten”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 34 Restaurants in Merksem
5 september 2021 beoordeeld

Héél lekker gegeten hier. Mooie zaak die ook beschikt over een groot terras buiten. handig is ook het kleine speeltuintje ernaast wanneer je met kinderen bent. Vlotte en vriendelijke bediening al was er wel een ober die nogal boertig overkwam en gerust een beetje deo kon gebruiken maar alle geluk heeft hij ons niet veel bedient. Ander personeel was zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2021

17 oktober 2020 beoordeeld

We waren met 6 en het was een zeer aangenaam avond. Het werd buiten fris na dat ons voorgerecht geserveerd werd maar we konden zonder probleem binnen gaan verder eten. Het eten was lekker. Zonder chichi.

Datum van bezoek: september 2020
24 september 2020 beoordeeld

Mooie zaak, gerechten zijn traditioneel. gewone brasserie keuken. Dranken zijn veel te duur. 5euro voor een Duvel, kriek enz.... deze prijzen betaal je zelfs nog niet midden in het centrum of op een luxe Beach terras. Ook frisdranken veel te duur met de verhouding van andere restaurants.
Eten is verzorgd maar geen hoogvlieger.
Personeel vriendelijk maar, heel traag om een bestelling te brengen.

Datum van bezoek: september 2020
3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier terecht na een uitgelopen afspraak en konden meteen kiezen of we binnen of buiten wilden zitten. Gezien het goede weer en de rustige omgeving hebben we uiteraard voor het terras gekozen. We hadden ons geriefelijk in een hoekje gezet en kregen meteen de kaart. Als aperitief namen we de "Poinsettia", een cocktail van Cointreau, Cava en cranberrysap. Redelijk straf maar zéér lekker! Als hoofdgerecht namen we de ribbetjes en de vol au vent. De ribbetjes waren ruim voorzien en lekker van smaak. De vol au vent was ook lekker maar had beter geweest op een plat bord ipv een diep bord. Nu was het een beetje slordig opgediend. Ook ontbraken er balletjes. Het slaatje waren ze erbij vergeten maar enkele minuten na het opdienen kwamen ze vragen of alles in orde was en na een kleine opmerking stond dit meteen op tafel. Achteraf namen we nog de moelleux en de koffie de luxe. De moelleux was zoals het moest: hard vanbuiten en lopend vanbinnen en zéér vol van smaak: een succes! De verwachtingen bij de koffie de luxe werden ruim overtroffen. We hadden gerekend op een koffie met een gebakje maar dit bleek veel meer te zijn: een stukje brownie, een stukje aardbeiengebak en een stukje appeltaart met een bolletje ijs. Absoluut zijn prijs waard! De bediening was zéér vlot en vriendelijk. Ze waren steeds meteen beschikbaar en konden meteen voorzien in alle wensen. Qua hygiëne was ook alles voorzien: bij het binnen komen was er handgel en doekjes, alle personeelsleden hadden een mondmasker aan en het cliënteel zat ruim uit elkaar. Distelhoek heeft ook een groot terras waardoor dit ook gemakkelijk te spreiden is. Toilet was ook proper en voorzien van handgel. De omgeving is zeer rustgevend: in park distelhoek waan je je in de natuur en helemaal niet in de stad. Ideaal om tot rust te komen op een vrijdagavond na het werk. Over het algemeen een succesvol bezoek. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, verzorgde gerechten.
Eten zeer lekker; de steak Tartaar is in huis bereid, zeer lekker met de verse frietjes (!)

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.