“Ontbijt a volonté”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 34 Restaurants in Merksem
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en verzorgd luxe ontbijt. Alles wordt vlot bijgevuld en de bediening is vriendelijk en professioneel. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn om te ontbijten of een lekkere lunch of gewoon à la carte. Alles al eens uitgetest . Resultaat was Prima

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Op zondag 21 juli 2019 gingen wij eten met 7 personen.
De kelner stelde ons het volgende voor : zeewolf met sauce hollandaise, warme groentjes en puree. Vier van de zeven tafelgenoten bestelden dit aantrekkelijk voorstel.
Er werd ons echter iets totaal anders geserveerd, de zeewolf lag nog in onze schotel, voor de rest lagen er mosselen en mosselgroentjes bij in wat een bouillon moest voorstellen maar wat in in onze ogen gewoon warm water was. Volgens de
kelner had de kok de beslissing genomen om het gerecht te wijzigen naar zijn zin
zonder ons eerst in te lichten. Gewoon ondermaatse hoofdschotel !!!!!

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld

tof, gezellig restaurant waar ik met veel plezier regelmatig terugkom samen met men dochtertje en partner. altijd verzorgd en lekker eten, eerlijke prijzen, met verschillende acties doorheen de week. Bediening is altijd supervriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Gezellig en vriendelijk personeel. En een goede en uitgebreid ontbijt. Zowel warm als koud buffet. En lekker pannekoeken.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.