“volledig verkeerde hoofdmaaltijd”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 34 Restaurants in Merksem
29 juli 2019 beoordeeld

Op zondag 21 juli 2019 gingen wij eten met 7 personen.
De kelner stelde ons het volgende voor : zeewolf met sauce hollandaise, warme groentjes en puree. Vier van de zeven tafelgenoten bestelden dit aantrekkelijk voorstel.
Er werd ons echter iets totaal anders geserveerd, de zeewolf lag nog in onze schotel, voor de rest lagen er mosselen en mosselgroentjes bij in wat een bouillon moest voorstellen maar wat in in onze ogen gewoon warm water was. Volgens de
kelner had de kok de beslissing genomen om het gerecht te wijzigen naar zijn zin
zonder ons eerst in te lichten. Gewoon ondermaatse hoofdschotel !!!!!

Datum van bezoek: juli 2019

10 juni 2019 beoordeeld

tof, gezellig restaurant waar ik met veel plezier regelmatig terugkom samen met men dochtertje en partner. altijd verzorgd en lekker eten, eerlijke prijzen, met verschillende acties doorheen de week. Bediening is altijd supervriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Gezellig en vriendelijk personeel. En een goede en uitgebreid ontbijt. Zowel warm als koud buffet. En lekker pannekoeken.

Datum van bezoek: april 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker, gezellige sfeer, vriendelijke bediening! Wonen vlakbij, dus dit is een van onze favoriete eetadresjes, ook een aanrader voor het luxe ontbijt. Heel verzorgd! Inclusief glaasje cava. Reserveren ook regelmatig met social deal, dan kan je een 3-gangenmenu voor 22 eur eten!

Datum van bezoek: maart 2019
7 april 2019 beoordeeld

gisterenavond voor de voorstelling van Sven De Leijer met zijn drietjes gaan eten.wegens tijdgebrek enkel een aperitief, en hoofdgerecht genomen.Ik had een perfect (a-point) gebakken steak met heel lekkere champignonsaus en verse mayonaise bij de lekkere (niet verse fritten) de 2 andere hadden ribbetjes (die niet op de kaart stonden).ze waren ok,al betere gegeten maar zeker niet slecht.bediening was vriendelijk,enkel redelijk lang op aperitief gewacht.
Het enige nadeel was dat het er heel rumoerig was ,het is een grote zaak en er waren 2 tafels met een 10tal mensen,dus ,als je rustig wil tafelen moet je hier niet zijn.....jammer.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.