“Zondags ontbijt”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Restaurants in Merksem
21 maart 2019 beoordeeld

Uitgebreid buffet met voor elk wat wils. Diverse broodjes, beleg zoals kazen, charcuterie, salades, gerookte zalm,... Zelfs tomaat-mozzarella, pastasaladen koude groentjes en fruitsla. Ook de warme kant biedt voldoende keuze want er zijn gekookte eitjes en roerei, spek, 2 soorten worst en zelfs witte pens en bloedworst met appelmoes. Ook de mini koffiekoekjes en croissants zijn heel lekker. Distelhoek voorziet een ruime keuze aan desserts: glaasjes met pudding, roomsoesjes, rijstpap, brownie en ander gebak. En hét hoogtepunt van de ochtend: vanaf 11u zijn er lekkere pannenkoeken! Koffie en thee worden regelmatig aangevuld en de cava is lekker. Het personeel is vriendelijk en zaak is netjes en mooi ingericht. Ik kan hier echt niets slecht over zeggen. Tenzij... Vers fruitsap zou het helemaal top maken.

Datum van bezoek: maart 2019

20 maart 2019 beoordeeld

Aangenaam kader in een groene omgeving, mooi buitenterras, simpele gerechtjes met leuke suggesties gedurende de week, kindvriendelijk en familiaal restaurant

Datum van bezoek: februari 2019
26 januari 2019 beoordeeld

Op Distelhoek kan je je tegoed doe aan een uitgebreid ontbijt zoals ik het enkel nog maar in de betere all-in hotels heb mogen meemaken.
Een ontbijt waar je zeker nog een keer voor terugkomt.

Datum van bezoek: december 2018
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en verzorgt etablissement .vriendelijk prijs kwaliteit zeker in orde het eten was lekker en zeker een aanrader .misschien best reserveren

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wisten niet wat we moesten verwachten, maar het is ons volledig mee gevallen. De vriendelijkheid, maar zeker de kwaliteit van het eten!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!