“Uitgebreid ontbijtbuffet”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Restaurants in Merksem
26 januari 2019 beoordeeld

Op Distelhoek kan je je tegoed doe aan een uitgebreid ontbijt zoals ik het enkel nog maar in de betere all-in hotels heb mogen meemaken.
Een ontbijt waar je zeker nog een keer voor terugkomt.

Datum van bezoek: december 2018

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en verzorgt etablissement .vriendelijk prijs kwaliteit zeker in orde het eten was lekker en zeker een aanrader .misschien best reserveren

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wisten niet wat we moesten verwachten, maar het is ons volledig mee gevallen. De vriendelijkheid, maar zeker de kwaliteit van het eten!

Datum van bezoek: januari 2019
26 december 2018 beoordeeld

Zijn hier met kerstavond komen eten. Uiteraard was er deze avond een vaste (keuze)menu. Eten was lekker en verzorgd, porties ook meer dan voldoende. De kids hadden eveneens een beperkte menukeuzen voor een meer dan aanvaardbare prijs.
Restaurant heeft een aangenaam kader, de bediening was eveneens goed, ook naar de kids toe.
We hebben hier een gezellige avond gehad met lekker eten.

Datum van bezoek: december 2018
19 november 2018 beoordeeld

Ontbijt op zondagmorgen, zaak liep helemaal vol, uitstekende service en bediening, Het ontbijt was zeer uitgebreid, alles was aanwezig naar ieders wens en werd voldoende bijgevuld? het eten was bovendien ook echt erg lekker,( ruime keuze )? je kan niet alles eten er is teveel aanbod, daarom is nog eens terug komen zeker aangeraden.
Wij waren hier met een bon van social deals voor 10.90 euro de man. Zeker zijn prijs waard dubbel en dik !

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!