“Lekker maar afwezige garcon”
Beoordeling van Distelhoek

Distelhoek
Geclassificeerd als nr. 6 van 34 Restaurants in Merksem
16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Woensdag avond . lekker voorgerecht sint jakobsschelpen en surf en turf. Laatste wel zwaar. Dan als hoofdgerecht kabeljauw en steak Italiaans . Steak was wel niet van de malste maar goed van smaak, kabeljauw was perfect met verse beetgare groentjes. Witte Huiswijn was echt een aanrader. Muziek daarentegen stond voor ons iets te hard en garcon was te weinig aanwezig.

Datum van bezoek: juni 2016

22 mei 2016 beoordeeld

Garcons met geen ervaring, laten alles vallen, lag vol glas op de grond en opkuisen was teveel gevraagd... ondanks de kinderen en honden die op het terras zaten. Terwijl we aan het eten waren werd er een bord met de overschot van afgekluifde kippenbeentjes op onze tafel gezet, niet echt smakelijk... In de spaghetti van de dochter zat een stuk plastiek, ons eten was goed... maar veel te duur voor wat het was. Voor die prijs zijn er veel andere restaurants te vinden.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier al een paar keer gegeten. Net zoals de vorige keren was het eten lekker. Ik neem regelmatig steak tartaar op restaurant ,hier is die voor mij perfect bereid.
We werden vriendelijk bediend. Er was (voor ons) één min punt, er werd een grote hond toegelaten in het restaurant . Gelukkig was dat een stille hond , maar voor ons kan dat echt niet :-(

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen eerst de menu met vis en vlees, maar omdat ik op de website had gezien dat ze ook een ruime keuze pastas hadden vroeg of er misschien een andere kaart was. En ja, het drinken, pastas, salades en andere snack stond op een andere menu. Heel ruime keuze!
We hebben heel lekker gegeten en werden goed onthaald. We kregen heerlijk vers brood en het werd ook bijgevuld. Het was een super avond!

15 februari 2016 beoordeeld

Ik had bouillabaisse besteld en kreeg een klein kommetje soep dat in de verste verte niet op bouillabaisse trok. Er lagen wat stukjes zalm in, met vel en al, zodat dit eigenlijk niet te eten was. De kok zou eens een kijkje moeten gaan nemen in Frankrijk. In een bouillabaisse (in een groot soepbord opgediend) horen verschillende soorten vis, alsook gekookte aardappelen, enz. Wat ik gekregen was beschamend en niet waard om bouillabaisse genoemd te worden.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Distelhoek bekeken, bekeken ook

In Distelhoek geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.