“Zeer gezellig restaurant”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 november 2021 beoordeeld

Het eten is zeker ok, alleen een sausje erbij zou wel mogen. Maar het drinken is wel vrij prijzig, het eten is normaal geprijsd. Goede bediening. moeilijk gelegen en moeilijk om dichtbij te parkeren.

Datum van bezoek: november 2021

4 september 2021 beoordeeld

Tijd voor een recensie van het krokodillenhof in Merksem, de eerste indruk is alvast heel positief, verzorgde en propere zaak ( vind ik heel belangrijk), de kaart is erg uitgebreid, wij hebben gekozen uit de meerkeuzemenu van 27 euro. Eten was zeer lekker en ruime porties, verse frieten en verse mayonaise!! Erg vlotte en attente bediening in een gezellig kader. Verhouding prijs, kwaliteit was helemaal top, vijf sterren, een, topper in Merksem

Datum van bezoek: augustus 2021
3 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden! Lekkere maaltijden en vlotte bediening!
Mooi overdekt buitenterras, ideaal voor tijdens een zonnige dag. Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: september 2021
27 juni 2020 beoordeeld

Dit is een restaurant waar je gewoon je thuis voelt , en toch heel lekker kan eten aan democratische prijzen

Datum van bezoek: maart 2020
22 juni 2020 beoordeeld

heerlijke scampi curry
heerlijke kreeftenavond
geweldige bediening
leuk decor
je hebt ook een budgetmenu met ruime keuze

Datum van bezoek: mei 2020

Reizigers die Krokodillenhof bekeken, bekeken ook

In Krokodillenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.