“Lekker eten 🍽️”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden! Lekkere maaltijden en vlotte bediening!
Mooi overdekt buitenterras, ideaal voor tijdens een zonnige dag. Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: september 2021

27 juni 2020 beoordeeld

Dit is een restaurant waar je gewoon je thuis voelt , en toch heel lekker kan eten aan democratische prijzen

Datum van bezoek: maart 2020
22 juni 2020 beoordeeld

heerlijke scampi curry
heerlijke kreeftenavond
geweldige bediening
leuk decor
je hebt ook een budgetmenu met ruime keuze

Datum van bezoek: mei 2020
26 december 2019 beoordeeld

wij nemen steeds de menu van 23€ waarin je keuze hebt uit 10 voor en hoofdgerechten,zeer vriendelijke bediening en ook mogelekheid om buiten te eten(best wel reserveren) zeer leuk om in de zomer lekkere wafels,pannekoeken of ijsjes te eten !

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld

Elke eerste vrijdag van de maand is het kreeftenavond. Zéér lekker, ook de andere gerechten op de kaart zagen er bij de tafelgenoten prima uit. Bediening was een beetje chaotisch, maar met een kwinkslag kwam de ober er wel mee weg. Toffe plek voor een goed bereide maaltijd.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Krokodillenhof bekeken, bekeken ook

In Krokodillenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.