“Prima maar spijtig van de dure drank”
Beoordeling van Krokodillenhof

Krokodillenhof
Geclassificeerd als nr. 7 van 29 Restaurants in Merksem
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 april 2019 beoordeeld

Voor 23 euro kan je hier uit 10 gerechten met voorgerecht kiezen, daarbij verse frietjes en eventueel lekkere garnaalkroketjes als voorgerecht. Dus die reactie hieronder daarover is er flink over ergens anders betaal je daar al 15 euro voor als voorgerecht en die lepel kan je vragen als je een reactie kan geven zal dat zeker ook kunnen. Zie hier maar weinig reacties over de toiletten zeldzaam netjes en proper zegt heel veel over het bereide eten. Heb al meerdere keren een restaurant verlaten na bezoek van vieze wc, hier geen twijfel over hygiene top.

Datum van bezoek: april 2019

25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aangeven van collega van mijn partner.
Tja binnenkomen zeer vriendelijk.
Menu 23 €. Op zich niet slecht. Garnaalkroketten goedkope diepvries en weinig garnalen, maar kom laat ons niet kritisch zijn. Mijn partner sla met fetablokjes. Ook Hier zeer sober. Hoofdgerecht paling in het groen. Mooie portie, maar ook weer niet vers gemaakt. Lepel voor te serveren ontbrak ,zeetong klein ( maar prijs gezien wel ok) echter geen bordje apart voor de graat.
Prijzen drank los erover.2 cava, fles water,karafje wijn en 2 koffies . 46,20 Euro!
Minipotje mayonaise 1 euro.
Wij betaalde met de kaart en gaven eens geen drinkgeld vermits de drank al rijkelijk werd betaald , Plots stopt de vriendelijke service, neem uw jas maar zelf en goedenavond wensen en bedankt , kon er niet zeker niet meer af.
Voor 92,20 € heb ik al in gezelligere zaken en beter gegeten.
Als je al onze commentaren bekijkt zie je zelden slechte recessie van ons. Hier zijn wij absoluut ontgoocheld buiten gegaan.
Interieur oubollig en ongezellig.
Dringend wat opfrissing nodig.

Datum van bezoek: april 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier komen eten en waren aangenaam verrast. Zeer goede en vriendelijke bediening, uitgebreide kaart, mooie presentatie en lekker. Prijs/kwaliteit zeker de moeite waard

Datum van bezoek: februari 2019
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten snel wat eten en kwamen de krokodillenhof tegen. We zetten de auto in een zijstraatje. Wat een crisisbuurt. Achterstands wijk. Auto maar ff ergens anders neergezet. We hadden niet veel verwachtingen van de krokodillenhof. Restaurant ziet er van binnen erg leuk uit. Bediening is vlot en kundig. Amuse(paté en croute) was erg lekker. We hadden de bisque en de Scampi’s in look. We kregen brood met boter. Scampi’s waren lekker maar de saus had meer op smaak gemogen. Bisque was lekker. 2 witte huiswijn er bij. Deze waren goed op temperatuur. €36 viel op zich niet tegen. Het was allemaal niet slecht maar zou hier niet meer terug gaan.

Datum van bezoek: september 2018
8 augustus 2018 beoordeeld

Een overzichtelijke kaart met een goede keuze.
De prijzen zijn gemiddeld behalve de mosselen zijn aan de dure kant.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Krokodillenhof bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Merksem, Antwerpen

In Krokodillenhof geweest? Deel je ervaringen!