“Toprestaurant uit de buurt”
Beoordeling van Culinaria

Culinaria
Geclassificeerd als nr. 7 van 36 Restaurants in Merksem
Keukens: Frans
21 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant uit de buurt! Enorm lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel en voor ieders wat wils. Echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2020

13 september 2020 beoordeeld

Een tip: kies voor wild. De gegratineerde mosseltjes als voorgerecht is voor mij een topper. Ook de huiswijn (rood: Languedoc) was erg lekker.

Datum van bezoek: september 2020
15 juli 2020 beoordeeld

Ik had goede dingen gehoord dus was het tijd om het eens te wagen,
ik zal nooit vergeten hoe onbeleefd de patron was ,
waarschijnlijk had hij een slechte dag maar dan nog .....

Datum van bezoek: november 2019
26 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In moeilijke tijden met Covid-19 Corona, de take away geprobeerd en uiteraard was dit weer een schot in de roos! Huisgemaakt stoofvlees, aanrader. Culinaria stelt niet teleur! Zeer vriendelijk en snelle service.

Datum van bezoek: april 2020
23 februari 2020 beoordeeld

Maand menu februari. Mooi gedresseerde bordjes die er lekker waren. Verzorgde bediening met aangepaste uitleg. Ook de huiswijn was erg lekker.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Culinaria bekeken, bekeken ook

In Culinaria geweest? Deel je ervaringen!