““Tot nooit meer…””

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Merksem
Prijsklasse: € 10 - € 85
13 april 2024 beoordeeld

Van hun al zeer beperkte kaart waren er al 3 dingen niet voorradig, een home-made ice tea smaakt naar water en in je maaltijd krijg je gratis en voor niks een stukje plastiek van 1,5 cm op 1,5 cm… Een compensatie voor al dat gedoe krijg je niet. Voor mij niet “tot straks”, maar “tot nooit meer!”

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

21 januari 2024 beoordeeld

Ronduit de minst lekkere, gezellige brunch die we ooit hebben gedaan. Weinig keuze, op is op, warm eten ( enkel wat groentjes , kip en een patatje) , was NIET warm. Sober, ongezellig, slechte bediening, veel lawaai. Sorry 2/10

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig keuze, trage bediening na een half uur was het buffet zo goed als leeg, geen aanvulling, wat warm moest zijn was koud

Datum van bezoek: januari 2024
24 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk onthaald!! Vlotte bediening. Porties meer dan voldoende. Lekker eten. Wij komen zeker terug!! ♥️♥️♥️

Datum van bezoek: november 2023
23 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb het restaurant niet bezocht
Wel op 15 augustus Moederdag brunch gehad
En dit was vreselijk slecht te laat geleverd te weinig nee nooit meer dank U !!!

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!