“Lekker en gezellig eten!”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Restaurants in Merksem
14 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe zaak en gezellig ingericht! Je vergeet even dat je op de Bredabaan in Merksem bent. :) Bediening was goed, vlot. Eten ook lekker en in verhouding tot de prijs. We komen nog terug!

Datum van bezoek: november 2022

30 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening. De huiswijn is zeker een aanrader. Wij namen verschillende gerechten van tomatensoep en kaaskroketten tot kangoeroe steak, steak tartaar, rundsteak, vol au vent. Alles was zeker in orde. De porties zijn niet overdreven groot, maar wel correct. Pluspunt vond ik het slaatje on thé side. Minpunten, geen champignons in de champignonsaus. Hier kom je zeker niet ontgoocheld buiten 😋

Datum van bezoek: oktober 2022
21 juli 2022 beoordeeld

Ik wou met vrienden gaan eten bij Restaurant Tot strak omdat ik daar al een paar keer was geweest en er tevreden over was dus ik probeer via Sociaal deal 4 tickets te bemachtigen dit lukte niet max 2 pers dus ik bestel 2 x2 tickets bleek 2de bestelling op een totaal andere datum te staan niet opgelet zeker ! maar dacht dit komt wel goed NEE dus 2 aan deal prijs en de 2 andere volle pot deal was volgens hun niet om te zetten . Oke foutje gemaakt maar voor klant die al paar keer geweest was mocht toch wel een eforeke gedaan worden . Dus mij en men vrienden zie je niet meer in dit Restaurant . der staan nog genoeg andere op sociaal deal .

Datum van bezoek: april 2022
25 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten , gezellig terras , vriendelijke en vlotte bediening. Goede kaart met leuke suggesties . Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juni 2022
29 mei 2022 beoordeeld

Bediening was top , super vriendelijk , eten was ook heel lekker maar ook heel weinig voor toch wel wat geld , bv ik had de vol-au-vent maar dat was 1 kleine videe , gevuld met paar stukjes kip en de rest paddenstoelen dus geen balletjes in , en een kleine portie met een klein kommetje friet voor 2 personen en de zesrib bleek groot stuk vlees te zijn tot het op een bordje werd gepresenteerd en heel klein bleek te zijn voor best wel wat geld maar het was wel lekker dat wel en de bediening verdiend een pluim .

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!