“Tot straks schandalig”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 4 van 36 Restaurants in Merksem
8 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier brunchen om 11:30 de helft van de brunch was al leeg en kon niet meer worden aangevuld Heel amateuristische bedoening als je het mij vraagt en het was dan ook nog eens niet te eten.
Kom hier niet meer langs

Datum van bezoek: mei 2022

3 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en een gezellige zaak. We zijn hier met een social deal gekomen en werden zeer vriendelijk bediend. Echt een aanrader om eens lekker te gaan eten.

Datum van bezoek: februari 2022
6 november 2021 beoordeeld

Kennismaking met het restaurant en genoten van 3-gangendiner à la carte via Social Deal.
Een gemoedelijke sfeer met vriendelijke bediening en professionele houding.
Het lijkt of niets is te veel.

De door mij gemaakte keuze:
Carpaccio van gerookte holsteiner — gefruite kappers, parmezaan, Grand Cru olijfolie
Varkenswangen — wortelpuree
Crème brûlée

Alles top in orde. Zeker een aanrader.
Tot straks is wat kort maar zeker tot een volgende

Datum van bezoek: november 2021
5 november 2021 beoordeeld

Het restaurant maakt geen onderscheid of je komt met SD of niet. Alles is over heel de lijn perfect !

Datum van bezoek: november 2021
25 september 2021 beoordeeld

Gezelig restaurant en goed eten, als het druk is moet je soms wel wat langer op uw eten wachten. Een klanr is daar nog belangrijk en word goed bediend.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!