“We gingen daar met social deal.”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 4 van 34 Restaurants in Merksem
5 november 2021 beoordeeld

Het restaurant maakt geen onderscheid of je komt met SD of niet. Alles is over heel de lijn perfect !

Datum van bezoek: november 2021

25 september 2021 beoordeeld

Gezelig restaurant en goed eten, als het druk is moet je soms wel wat langer op uw eten wachten. Een klanr is daar nog belangrijk en word goed bediend.

Datum van bezoek: september 2021
16 september 2021 beoordeeld

Voor het eerst geweest, zeker niet voor het laatst!
Zeer vriendelijke vakkundige bediening, super keuken.
Zeker de steak Robespierre is aan te raden.
Wij komen terug.

Datum van bezoek: september 2021
21 augustus 2021 beoordeeld

Verhuisd naar Merksem zochten een leuk , gezellig , ontspannen en lekker restaurant,. Dit hebben we gevonden in Tot straks . Altijd zeer lekker eten , lekkere cocktails gewoonweg Top. We komen hier zeer graag

Datum van bezoek: augustus 2021
9 juli 2021 beoordeeld

Eindelijk mijn voucher van Social Deal kunnen verzilveren (was normaal al voor oktober 2020 gepland...) .Voucher was voor 3 gangen menu aan 21,90 euro ..Zoals steeds heel vriendelijk ontvangen en volledig coronaproof.Keuze uit de volledige kaart ,met voor enkele gerechten een kleine meerprijs.Eerst garnalenkroketjes ,dan varkenswangetjes met wortelstoemp en tot slot ijscoupe advocaat.Alles heel lekker en super vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.