“Super keuken en bediening”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 4 van 34 Restaurants in Merksem
16 september 2021 beoordeeld

Voor het eerst geweest, zeker niet voor het laatst!
Zeer vriendelijke vakkundige bediening, super keuken.
Zeker de steak Robespierre is aan te raden.
Wij komen terug.

Datum van bezoek: september 2021

21 augustus 2021 beoordeeld

Verhuisd naar Merksem zochten een leuk , gezellig , ontspannen en lekker restaurant,. Dit hebben we gevonden in Tot straks . Altijd zeer lekker eten , lekkere cocktails gewoonweg Top. We komen hier zeer graag

Datum van bezoek: augustus 2021
9 juli 2021 beoordeeld

Eindelijk mijn voucher van Social Deal kunnen verzilveren (was normaal al voor oktober 2020 gepland...) .Voucher was voor 3 gangen menu aan 21,90 euro ..Zoals steeds heel vriendelijk ontvangen en volledig coronaproof.Keuze uit de volledige kaart ,met voor enkele gerechten een kleine meerprijs.Eerst garnalenkroketjes ,dan varkenswangetjes met wortelstoemp en tot slot ijscoupe advocaat.Alles heel lekker en super vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2021
3 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Van ontvangst tot de cocktail waar ik mee eindigde een zeer aangename eerste kennismaking.
We startten met tijgergarnalen chimmichurri. Als hoofdgerecht een heerlijk malse rundssteak en als dessert sabayon.
Genieten van begin tot einde.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2021
16 augustus 2020 beoordeeld

met social deal voucher de zondagse brunch genomen : heel lekker en heel goed concept in corona tijden

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.