“De zon hoeft niet te schijnen om te genieten van de zomer 😎 ”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 4 van 34 Restaurants in Merksem
3 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Van ontvangst tot de cocktail waar ik mee eindigde een zeer aangename eerste kennismaking.
We startten met tijgergarnalen chimmichurri. Als hoofdgerecht een heerlijk malse rundssteak en als dessert sabayon.
Genieten van begin tot einde.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2021

16 augustus 2020 beoordeeld

met social deal voucher de zondagse brunch genomen : heel lekker en heel goed concept in corona tijden

Datum van bezoek: augustus 2020
27 februari 2020 beoordeeld

Gaan eten met social deal bon. Dus van de prijs kunen we niks zeggen. Eten was niet slecht , niks speciaals . De wijnen zijn te duur voor wat je krijgt . De akoestiek is nog steeds zoals bij de vorige eigenaren niet ok. De bedien8ng was wel ok.

Datum van bezoek: februari 2020
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt op zaterdag is heel goed en verzorgd. Hebben ook scampi's a volonte was heel lekker.Heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2019
6 juli 2019 beoordeeld

We zijn er goed en vriendelijk ontvangen. Het is er gezellig, de bediening is prima en het eten was lekker en zeker de gerookte carpaccio. We gaan er zeker nog een keertje terug naartoe.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.