Tripadvisor
Merksem

“We gingen met social deal”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 5 van 31 Restaurants in Merksem
2 weken geleden beoordeeld

De servies is perfect en de deal was verzorgd. Zeker om terug te komen. Alles was zoals de deal het voorschrijft.

Datum van bezoek: februari 2020

5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt op zaterdag is heel goed en verzorgd. Hebben ook scampi's a volonte was heel lekker.Heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2019
6 juli 2019 beoordeeld

We zijn er goed en vriendelijk ontvangen. Het is er gezellig, de bediening is prima en het eten was lekker en zeker de gerookte carpaccio. We gaan er zeker nog een keertje terug naartoe.

Datum van bezoek: juli 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig knus restaurant en schappelijk van prijs heel vriendelijk personeel zeker een aanrader liefst reserveren maandag en dinsdag gesloten

Datum van bezoek: januari 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen gaan eten voor verjaardag.
Top bediening en heerlijk eten aan een correcte prijs!
De jarigen hebben een fles cava gekregen.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

Merksem, Antwerpen

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!