“Goed gegeten.”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Merksem
6 juli 2019 beoordeeld

We zijn er goed en vriendelijk ontvangen. Het is er gezellig, de bediening is prima en het eten was lekker en zeker de gerookte carpaccio. We gaan er zeker nog een keertje terug naartoe.

Datum van bezoek: juli 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig knus restaurant en schappelijk van prijs heel vriendelijk personeel zeker een aanrader liefst reserveren maandag en dinsdag gesloten

Datum van bezoek: januari 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen gaan eten voor verjaardag.
Top bediening en heerlijk eten aan een correcte prijs!
De jarigen hebben een fles cava gekregen.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2019
4 december 2018 beoordeeld

Sinds 5 maanden terug open,nieuwe eigenaar. Eerlijke correcte prijzen. Vriendelijke ontvangst en bediening. Weekendmenu 3-gangen genomen van 35 € was zeer lekker, niets op aan te merken.

Datum van bezoek: december 2018
30 november 2018 beoordeeld

Samen met een groep van 12 personen heel lekker gegeten . Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit zeker oke. We keren zeker terug als we nog naar evenementen in sportpaleis gaan .

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

Merksem, Antwerpen

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!