“Niet slecht. ”
Beoordeling van Restaurant Tot Straks

Restaurant Tot Straks
Geclassificeerd als nr. 4 van 34 Restaurants in Merksem
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds de heropening al 2x gaan eten. Kwaliteit van het eten en porties zeker in orde. Huiswijn zowel rosé als wit is wel echt een afknapper. Personeel is vriendelijk en de service snel.

Datum van bezoek: september 2018

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere broodjes! Rijkelijk belegd. Ook de croqueskes zijn voorzien van voldoende rauwkost.
Personeel is TOP!
Probeer ook zeker eens een bockor. Voor mij was dit een onbekend pintje, maar wel echt lekker :)

Datum van bezoek: september 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot straks restaurant is terug open juli 2018 maar nog niet gaat eten. Als het zoals bij de vorige eigenaar was is het zeer lekker

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juli 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant Tot Straks bekeken, bekeken ook

In Restaurant Tot Straks geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.