“4 uurtje”
Beoordeling van Ijssalon Bali

Ijssalon Bali
Geclassificeerd als nr. 11 van 36 Restaurants in Merksem
25 maart 2019 beoordeeld

Na een zondags bezoek aan het Sportpaleis hebben we ons hier laten gaan aan guilty pleasures.
Zeer lekkere wafels met slagroom, heerlijke appelbeignets en milkshakes.
Iedereen zeer tevreden van dit kwaliteitsvol vier-uurtje !

Datum van bezoek: maart 2019

31 oktober 2018 beoordeeld

Ouderwets ijssalon met heerlijke coupes.
Genoten van een Belle Helene, een coupe die je bijna nergens meer vind.

Datum van bezoek: april 2018
3 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening,veel keuze van ijsroom en niet te duur.Wij ,komen daar al verschillende jaren.

Datum van bezoek: oktober 2017
7 november 2017 beoordeeld

Meer dan uitstekend qua prijs, kwaliteit en kwantiteit ! Gevestigde waarde op de Bredabaan ! Zeer aan te bevelen, niet kennen is een groot gemis

Datum van bezoek: juli 2017
6 september 2017 beoordeeld

Zeker een aanrader, trouwens al vele jaren een gekende plaats als het op wafels aan komt De bediening is heel correct en vriendelijk ruime en nette plaatsen. Als ik dan toch een minpuntje moet geven en daar kunnen ze dan niets zelf aan doen, is de reuk van de viswinkel naast hen wanneer buiten aan de zaak staat. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen, eens je binnen bent merk je er niets van.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Ijssalon Bali bekeken, bekeken ook

Merksem, Antwerpen

In Ijssalon Bali geweest? Deel je ervaringen!