Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
94 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 14/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Snaptravel
FindHotel
95 US$
92 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 3 US$
Priceline93 US$
Hotels.com94 US$
ZenHotels.com95 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (549)
Beoordelingen filteren
549 resultaten
Waardering van reizigers
304
154
45
23
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
304
154
45
23
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 549 beoordelingen
Beoordeeld op 1 juni 2015

luidruchtig door de vele kinderen die 's avonds gedropt worden met bussen vol ontbijt heel karig en veel het zelfde personeel heel behulpzaam en zoekt naar een directe oplossing. modern ingericht met gratis wifi.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank Ton H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
jhodges, General Manager van Hampton Inn & Suites Camp Springs/Andrews AFB, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2015
Google-vertaling

Greetings,

I do apologize for the issues you endured while staying with us. Unfortunately we are in a very high demand for tourist season and we do from time to time have very large school groups. We do our very best to communicate with the tour directors as well as communicate our No Tolerance policy to each and every group however this sometimes happen to slip through the cracks. I will share for comments with my management team to attempt to develop a more efficient plan moving forward. I do hope that you will consider choosing us as your hotel of choice the next time you are in the Dc/Maryland area.

Again my sincere apologies.

Kind Regards,

James Hodges

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General M, Guest Relations Manager van Hampton Inn & Suites Camp Springs/Andrews AFB, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
iranak, Guest Relations Manager van Hampton Inn & Suites Camp Springs/Andrews AFB, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General M, Guest Relations Manager van Hampton Inn & Suites Camp Springs/Andrews AFB, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General M, Guest Relations Manager van Hampton Inn & Suites Camp Springs/Andrews AFB, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken