TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 februari 2015

Fantastisch hotel, altijd vriendelijk.
komen er zakelijk al 17 jaar en voelt als thuis komen, prima en degelijke kamers goede prijs kwaliteit verhouding.
heerlijk ontbijt zeer uitgebreid met de lekkerste broodjes, het restaurant bied in de avond uitstekende gerechten en allemaal vers.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 8 april 2013

Hotel ligt in dichtbij de 3 en de 5 snelweg, heerlijke bedden en een super restaurant. Ik ben er 3 keer geweest tijdens beursdagen in Frankfurt vanaf het hotel is het ongeveer 25 min rijden. De reden dat wij voor een ander hotel hebben gekozen is het feit dat het slapen wel e bealen is maar het restaurant erg prijzig is, maar wel goed

Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie