Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 41,80 US$
vanaf 65,39 US$
vanaf 81,03 US$
Beoordeeld op 5 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke dag gehad, maar het was deduurste maar minst goede excursie die we gedaan hebben in Vietnam. Dat lag niet aan de jonge en enthousiaste begeleiding. Uur rijden, wandeltocht, lunch, bezoek grot, wandeltocht, uur terug rijden. Omgeving is mooi, lunch was slecht. De tocht in de grot kan in een Westers land niet plaatsvinden i.v.m. een totaal gebrek aan veiligheidsmaatregelen. O.a. 20 of 30 meter ongezekerd afdalen via een geheel verticale ladder in het pikdonker gaat een keer mis.

Beoordeeld op 11 januari 2020

Mooie, spannende en uitdagende tour! Personeel praat goed Engels en verteld veel leuke weetjes over planten, omgeving en locals. Het is een leuke tour naar de grot waar je eerst een heerlijke maaltijd krijgt. Helmpjes op, handschoenen aan en dan eerst de berg op wat wel een behoorlijke steile en uitdagende klim is. Na de klim kom je aan bij de bovenste opening van de grot waar je naar binnen gaat. Je bent zo een 3 uur lang in de grot waar verschillende uitdagingen voor een fijne adrenaline rush kunnen zorgen.het team zorgt goed voor de mensen en veiligheid staat voor op. Deze tour met mijn moeder van 63 gedaan maar voor haar was dit wel iets over het randje ook al is ze best fit, maar het personeel heeft haar perfect door de reis heen geholpen. Al met al een top dag door een fijn team!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 17 december 2019

Prachtige dag beleeft! Een avontuurlijke tocht die zeker de moeite waard is. De prijs krijg je helemaal terug. Wat de gids betreft, een gelukkige energieke kerel die heel veel weet en steeds voor iedereen klaar staar.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 7 september 2019

We hadden een prachtige dag in het natuurpark en de grotten van Phong nha! De gids Thai was heel enthousiast en wist veel over de omgeving maar maakt ook graag mopjes tussendoor :-)

Alles was goed voorzien: water, lunch, koffie, lifejackets, helmen, aangepaste schoenen...

Je mag een gevarieerde dag verwachten waarbij je nergens aan hoeft te denken. 100% genieten dus!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldige cave tour gedaan, zeer avontuurlijk en heel speciaal. In de grot hebben we ook canyoning, dat maakte deze ervaring dubbel zo speciaal. Heel erg genoten van de tour. De tourgids Thai en zijn team ze waren geweldig, zoveel ethousiasme en passie voor hun vak! Thai sprak super goed engels, alles is ons goed en duidelijk uitgelegd.

Zeker de moeite waard geweest!!! Super gave tour!!

Datum van activiteit: juli 2019