“Onverwacht pareltje ontdekt”

'T Brouwershuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Steenhuffel
Keukens: Belgisch
13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten tijdens de lunch. Alles was naar wens en aan correcte prijzen. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

'Een toppertje in Steenhuffel.

De tafels op het zijterras staan niet dicht tegen elkaar,dus iedereen zit in zijn eigen corona proof comfortzone.
Een uitgebreide menukaart met drank en gerechten voor ieders geldbeugel. Het eten was snel klaar,ruime porties en mooi gepresenteerd. Duidelijk werk van topkoks.
Het personeel werkt als een team, professioneel,vlot en erg vriendelijk.
Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
15 juli 2020 beoordeeld

Altijd goed bediend geweest, vriendelijke bediening en heel lekker eten. Komen we vaker. Al op verschillende momenten geweest en nog nooit tegen gevallen.

Datum van bezoek: juli 2020
8 februari 2020 beoordeeld

We hebben onverwachts deze brasserie leren kennen en wat een ontdekking !
We kozen voor de lunch en ondanks dat de zaak vol zat , kwam het eten vrij rap .
Deze was vrij eenvoudig maar vol van smaak en eerder perfect .
Dit geld ook voor de bediening .
Het was voor ons lang geleden dat we nog zo eens mochten genieten , het moet niet altijd sjiek en duur zijn
Uiteindelijk betaalden we voor dit alles nog geen €40,- voor 2 pers.
Wij komen zeker nog eens terug !!!

Datum van bezoek: november 2019
5 februari 2020 beoordeeld

1 garcon voor buiten die je niet eens zag zitten, dan maar binnen gaan roepen, uiteindelijk toch iemand gekomen om dan te zeggen dat er teveel volk was en eten dus niet mogelijk meer was. Dan maar iets gedronken, erg duur alles...

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 'T Brouwershuis bekeken, bekeken ook

Londerzeel, Vlaams-Brabant
Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In 'T Brouwershuis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.