“Glutenvrije en vegetarische mogelijkheden”

Proeflokaal Croy | Croyse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Aarle-Rixtel
Beschrijving: Tegenover Kasteel Croy, midden op het landgoed, staat een prachtig restaurant;De Croyse Hoeve. De gezelligheid die alle Croy restaurants zo kenmerkt, vind je ook hier. Bourgondisch uit eten, zelf kiezen uit het 3-gangen keuzemenu, vriendelijk personeel en natuurlijk een vriendelijke prijs! Naast het De Croyse Hoeve staat de Croy brouwerij. Op het terras geniet je van het uitzicht op Kasteel Croy. Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen. En vergeet niet ons eigen Croy Bier te proeven. Op de dagen dat we 's middags geopend zijn kun je genieten van een verrukkelijke lunch.
15 maart 2020 beoordeeld

Mijn vrouw en ik komen al jaren bij de Croyse hoeve en dat tot onze volle tevredenheid. Als wij er eten gaan we altijd om 17.00 uur omdat de keukenbrigade dan de volle aandacht aan ons kan besteden omdat het dan nog niet zo druk is. Mijn vrouw heeft coeliakie, een gluten intolerantie, en bij de minste gluten die zij binnenkrijgt wordt zij heel erg ziek en dat ziektebeeld houdt dan een paar uur aan. De Croyse hoeve geeft aan dat allergenen besmetting niet geheel en al uit te sluiten is. Door het vroege tijdstip van eten kan de keukenbrigade hier heel goed op inspelen en voelen wij ons veilig. De maaltijden zijn smakelijk en goed toebereid en dat voor een alleszins schappelijke prijs van €19,95 per couvert

Datum van bezoek: februari 2020

12 maart 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Gezellig aan een ronde tafel. Mooie hoeveelheid van vlees en groente. Jammer genoeg was de glutenvrije kaart minder duidelijk voor personeel en gasten.

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Op herhaling. Gewoon weer gezellig samen gegeten. Goede service en kwaliteit met overeenkomstige prijs. Niks aan veranderen.

Datum van bezoek: januari 2020
19 oktober 2019 beoordeeld

De Croyse hoeve is back! Erg lekker gegeten voor een hele nette prijs. Leuk dat je voor een 0,25l karafje wijn kunt kiezen i.p.v. een glas. Natuurlijk waren de heren in mijn gezelschap helemaal weg van de Croy biertjes.

Kortom: erg geslaagde avond met een heerlijk diner! Aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toegegeven : het is niet duur. Het personeel is hip, maar t eten is van het niveau van n friettent. Het heet stoofschotel maar is n patatje met hachee...ik ga er niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Proeflokaal Croy | Croyse Hoeve bekeken, bekeken ook

Helmond, Noord-Brabant

In Proeflokaal Croy | Croyse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!