“Geweldig culinair Grieks eten”
Beoordeling van Taverna Krassopsychia

Taverna Krassopsychia
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Krasi
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
5 augustus 2020 beoordeeld

Op aanrader van ons hotel hiervoor 30 min de bergen ingereden. Wat een geweldige locatie en vriendelijk personeel. De Mezzas waren super vers en geweldig ( let op grote porties). Voor echt local food ben je hier op het juiste adres. Tip bezoek ook de kelder van het restaurant daar bevind zich namelijk een wijnkelder en verdere streekproducten.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis de recensies hadden we een echte gastheer verwacht en subliem eten. Dat viel wat tegen. Onze gastheer was erg rustig en niet zo spraakzaam. Het gekozen eten vond ik enorm lekker, maar het was ook wat vet. Mijn gezin was daardoor wat minder enthousiast.

Datum van bezoek: juli 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en goed eten. Uitgebreid gratis!!! nagerecht met raki ijs en soort oliebolletjes
chocolade en banaan.

Datum van bezoek: juli 2020
8 augustus 2019 beoordeeld

Wat een topadres!
Vriendelijk, zeer lekker, in een rustig dorpje in lassithi-plateau.
Als je kan moet je hier zeker eens gaan eten.
Jammer dat het te ver weg was van onze slaapgelegenheid want anders aren we vaste klanten geworden.

Datum van bezoek: augustus 2019
stefanospatelis, Διευθυντής Πωλήσεων van Taverna Krassopsychia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Dank u wel, we are very glad you enjoyed your food experience with us!

Till next time.

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond tijdens ons verblijf in Kreta dit adresje doorgekregen en super goed meegevallen. De weg ernaar toe 's avonds is een beetje bochtig want het dorp ligt in de heuvels boven Malia maar het bezoek is meer dan de moeite waard. We kozen een aantal specialiteiten in voor -en hoofdgerechten en alles was heel lekker. De mooie bordjes bleven maar komen, dat allemaal met een lekker plaatselijk roséwijntje en vervolgens nog een heerlijk dessertje van het huis op het geheel af te sluiten. Niet te missen als je in de buurt bent !

Datum van bezoek: juli 2019
stefanospatelis, Διευθυντής van Taverna Krassopsychia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Thank you so much! We're glad you enjoyed your evening and we're hoping to see you again soon!

Reizigers die Taverna Krassopsychia bekeken, bekeken ook

Krasi, Heraklion Prefecture
Krasi, Heraklion Prefecture

Mochos, Heraklion Prefecture

In Taverna Krassopsychia geweest? Deel je ervaringen!