26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie schone ruime kamer. Prachtig zwembad. Lekker ontbijt. Mensen zijn servicegericht. Willen het hun gasten naar hun zin maken.
Wij hebben via het hotel de Borobudur bezocht en zijn met een gids terug gefietst. Dat is een aanrader. Je fietst door dorpjes en de prachtige natuur!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeven dagen in dit hotel verbleven. Buiten het hotel is er niet veel, aangezien het in een buitenwijk ligt. De aandacht voor de gasten en het restaurant is uitstekend. Het hotel heeft eigen drivers. Wij zijn 4 dagen met Imam weg geweest. Hij heeft ons de mooie plekjes laten zien. Waar wij gingen, ging hij ook. Werd erg gewaardeerd door hem.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit weekend bij dit kleine resort gezeten. Weg van het drukke centrum. Heerlijk rustig gelegen. Wel taxi nodig om ergens naar toe te gaan, maar dat maakt niet uit. 3/4 euro kwijt om naar het centrum te gaan. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt uitstekend. Diner ook heerlijk. Kamers, zwembad en de rest ziet er goed verzorgd uit

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
26 december 2017 beoordeeld

Wat een leuk perfect klein en rustig hotel. Leuk ruime kamers met een eigen overdekt terras. leuk zwembad, een huiselijke eetzaal, met een zeer goed verzorgde keuken en uiterst vriendelijke bediening en verzorging in alle opzichten. De uiterst goed verzorgde menu-kaart zorgde voor verassend lekkere gerechten.

Geen vraag aan de receptie was verder te veel en zij regelden alle uitjes en de vervolgvluchten in Indonesië perfect. Voor wie graag in het drukken centrum zit, light dit hotel wellicht iet te ver weg. Een voordeel is dan echter dat er geen moskee in de buurt stond, die je al in alle vroegte oproept tot gebed!

Ik heb me voorts laten vertellen dat de eigenaar van dit hotel een Nederlander is, maar dan wel een met een javaans gastvrije inborst!

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuk kleinschalig hotel met een klein zwembad en restaurant. Ruime kamer met een heerlijke badkamer. Mooi aangelegde tuin die goed onderhouden wordt. Ontzettend lief personeel die je helemaal in de watten leggen. Het ontbijt is uitgebreid. Zowel intercontinentaal als Indonesisch. Omdat het wel wat afgelegen ligt zijn er geen andere restaurants in de buurt maar wees gerust, de keuken van het hotel is meer dan prima. Tip, neem de rijsttafel voor 2 personen. We hebben een dagtocht gedaan met chauffeur van het hotel en diverse tempels bezocht waaronder de Prambanan tempel. Hij wist ook veel te vertellen over de tempels. Helaas was er geen tijd voor de spa die ze daar ook hebben. Al met al een echte aanrader voor een goede prijs.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner