Beoordeeld op 5 december 2019

Wij werden verrast door de ontzettend vriendelijke ontvangst en service en de persoonlijke benadering. Ze deden echt er echt alles aan om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. Bijzonder mooie, grote en schone grote tent (glamping) met uitzicht op het meer waar ‘s ochtends flamingo’s pootje baden. Het eten was heerlijk en dat op zo’n afgelegen plek.

Datum van verblijf: november 2019
Discover774233, Owner van Africa Safari Lake Natron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Beste 655ilsev,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij te horen dat u de inspanningen die we hebben geleverd om een prachtige omgeving te creëren, waardeert!

Bert S.
(Eigenaar)

Beoordeeld op 21 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
Discover774233, Owner van Africa Safari Lake Natron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Beoordeeld op 6 februari 2020

Datum van verblijf: augustus 2019
Discover774233, Owner van Africa Safari Lake Natron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020