“Zeker geen Fast Food, slechte service en planning. Happy wordt je er niet van.”
Beoordeling van Happy Italy

Happy Italy
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 15 Restaurants in Hendrik-Ido-Ambacht
Keukens: Italiaans
7 juni 2021 beoordeeld

De naam moeten ze maar meteen veranderen. Happy wordt je niet van de slechte service en planning. Fast zijn ze niet meer.
Klant = klant. Niets aan de klant beloven als je het niet kan waarmaken. Klanten nooit laten wachten, welicht updates meegeven, maar nooit lten wachten en zeker GEEN bestellingen vergeten voor te bereiden.
Het verschilt per vestiging. In andere steden zijn ze echt rap. Anyways… hier in Hendrik Ida Ambacht kunnen we geen ijzer met handen breken. Wat er niet is, is er niet. Period !

Datum van bezoek: juni 2021

15 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima, de service helaas niet. Klanttevredenheid zegt hun niks, dat is erg jammer. Vooral voor hun want in deze tijd van corona is klantenbinding erg belangrijk.

Datum van bezoek: november 2020
10 september 2020 beoordeeld

Pizza’s waren bedekt met veel saus. Ingrediënten lagen op een hoop. De salami ende champignons lagen aan 1 kant. En de smaak was ook flauw.

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld

Deze vestiging ligt vlak langs de snelweg en lijkt dus ideaal voor als je op doorreis bent. We worden buiten vriendelijk te woord gestaan en er worden allerlei vragen gesteld i.v.m. Covid 19. We krijgen een registratieformulier mee met het verzoek dit in te vullen voor eventueel bron- en contactonderzoek. Tot nu toe gaat het goed.
Al snel staat er iemand naast ons om te vragen of we wat willen drinken. Dat gaat snel en we hebben er zin in ofwel honger. Drinken wordt gebracht en we kunnen bestellen via de app. Het registratieformulier wordt niet meer opgehaald. We zien eigenlijk niemand meer. Mensen die even later achter komen zitten worden ook in eerste instantie snel geholpen maar hebben na een half uur nog niets ontvangen. Zij doen hun beklag en krijgen binnen 5 minuten hun bestelling. Wij wachten inmiddels 40 minuten en gaan ook maar eens bij de gastvrouw vragen. Dat blijkt te helpen. Ook wij hebben vervolgens binnen 5 minuten het fastfood eten op tafel. Gebracht door iemand die we nog niet hadden gezien. Degene die ons zou moeten helpen is nergens te bekennen. Ook met de covid wordt het niet zo nauw genomen. Formulier is niet opgehaald en er staan heel wat mensen hutje muntje buiten te wachten in de rij die eigenlijk bedoelt is voor de mensen die naar buiten moeten. Nu wil ik betalen. Een beetje wenken en roepen helpt niet dus ik besluit binnen te vragen waar ik kan betalen. Zeg gelijk even dat ik een snellere service gewend ben bij andere Happy Italy’s. Pinnen graag en voordat ik het weet heb ik een pinapparaat onder m’n neus met de opmerking dat dit in ieder hier in geval wel snel gaat :-)

Datum van bezoek: augustus 2020
30 juli 2020 beoordeeld

Waar we jaren terug erg enthousiast waren over Happy Italië werd dat de afgelopen jaren steeds minder. Vandaag toch nog een keer geprobeerd en wat zijn we geschrokken.
Gebeld of w3 moesten reserveren, maar dat hoefde niet voor het terras. Daar aangekomen bleken de gasten die gereserveerd hadden voor te gaan en zij gingen allen op het terras zitten. Dus lang wachten en het zelf opgelost met de aanwezigen, anders stonden we er nu nog.
Vervolgens was het lang wachten op het eten. Na 45 minuten eens vragen, maar dat meisje zagen w3 niet meer terug. Na ruim een uur nog eens vragen en de pizza’s zouden komen. Weer een kwartier later nog een x vragen en enkele minuten later waren er 3. De laatste, toen de rest al uitgegeten was, duurde nog een kwartier. Het eten werd neergezet, zonder er ook maar iets bij te zeggen.
Pizza’s waren nog steeds lekker, alleen met deze service en gebrek aan communicatie zie je ons niet meer terug.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Happy Italy bekeken, bekeken ook

Zwijndrecht, Zuid-Holland
Dordrecht, Zuid-Holland

In Happy Italy geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.