“Nooit meer”
Beoordeling van Cafe 't Ambacht

Cafe 't Ambacht
Geclassificeerd als nr. 12 van 15 Restaurants in Hendrik-Ido-Ambacht
15 maart 2020 beoordeeld

Met een grouponbon hier een high tea hebben is geen aanrader.
Een maand geleden hebben mijn man en ik hier een high tea gehad. Reeds aan de telefoon, bij het maken van de afspraak, werd ik onvriendelijk te woord gestaan. Een high tea is toch iets heel anders dan een lunch en kan dus niet op lunchtijd worden genuttigd (het was toch wel erg stom dat ik dat niet weet..) en ik dien gelijk te vermelden dat ik een grouponbon heb want anders breng ik de beste man aan de telefoon hopeloos op het verkeerde been (sorry...!).
Vervolgens komen we op de gereserveerde dag in het café (een eetcafé kan ik het met een paar gepropte tafels in een hoek waar je zonder privacy met elkaar kunt praten niet noemen) en blijkt dat we de Groupon hadden moeten printen. In deze digitale tijd niet bij stil gestaan. Dat bleek een enorm probleem! Er was absoluut geen mogelijkheid om het anders op te lossen. Er moest een papiertje worden overhandigd. We konden wel eten maar moesten betalen en het papiertje later komen brengen. Het argument dat we de Groupon cadeau hadden gekregen en dus niet op de hoogte waren van de regels, dit ons kinderloze uitje was waar we oppas voor hadden geregeld en naar uit hadden gekeken, dat we uit Rotterdam komen, dus niet even langs kunnen rijden. Het maakte allemaal niets uit. De zeer onvriendelijke serveerster paste volledig in de café-sferen. We houden wel van direct maar onaardig is ook niet nodig. Ze vond ons als Groupon-klanten zonder geprint papiertje duidelijk vervelend. Een andere groep naast ons werd gewoon vergeten; O er komt geen vierde man? Ze kregen hun eten toen wij weer vertrokken. Overigens was het eten niet verkeerd (ook zeker niet bijzonder!). Maar extra thee kregen we niet en moest ook door de andere tafels worden nagevraagd. (We hoefden overigens geen extra thee want ons kinderloze cadeau was goed vergald. We zijn na het eten direct vertrokken.)
Kortom, als je gezellig, rustig wil high tea-en kom dan niet hier naar toe. Zelden zoveel onvriendelijkheid en weinig behulpzaamheid meegemaakt! Ik zou dus verder kijken!

Datum van bezoek: februari 2020

12 maart 2020 beoordeeld

Zeer gezellig eetcafé met zeer vriendelijk personeel het eten was voortreffelijk voor een redelijke prijs

Datum van bezoek: maart 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een “Verrassingsmenu” van 3 gangen met 3 gerechtjes per gang.

Datum van bezoek: januari 2020
18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig eetcafé met terras aan het water. Fijne ontvangst en bediening. Je voelt je er meteen “thuis”. Wij namen het Waldkorn broodje hete kip. Heerlijk! Lekker malse kip en lekkerE saus. De bijgeleverde salade was vers en bevatte zelfs feta kaas. Wijn was niet heel bijzonder. Wij komen zeker in de zomer terug om aan het terras wat te eten/drinken.

Datum van bezoek: november 2019
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eetcafé ligt mooi aan het water.
We werden hartelijk ontvangen. Een leuke menukaart en de gerechten smaakten prima. De porties zijn ruim voldoende dus je krijgt echt waar voor je geld.
De bar kan wel rumoerig zijn, maar dat viel nu mee omdat het niet heel druk was.
Al met al prima en een bezoek waard.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Cafe 't Ambacht bekeken, bekeken ook

Hendrik-Ido-Ambacht, Zuid-Holland

In Cafe 't Ambacht geweest? Deel je ervaringen!