Beoordeeld op 25 september 2020

Juli 2020 genoten van een heerlijke relaxte week in de Pyreneen bij René en Anouk. Genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten (chef René), prima accomodatie.
Gebruik gemaakt van de mooie routes welke René en Anouk klaar hadden liggen. Weekje gewandeld, in een prachtige omgeving. De wandel tochten naar Spanje waren top. En na afloop even lekker zitten op het terrasje bij het cafeetje.
Hebben ze niet allemaal kunnen doen, hoeft ook niet. Een goede reden om nog een keer terug te keren naar Auberge Les Myrtilles.
Kom volgend jaar graag terug!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020

We verbleven hier 2 nachtjes en genoten van een superlekker avondmaal ,het ontbijt is eenvoudig maar lekker.
Kamers netjes.
Ideaal voor tripje naar Andorra
Het cafeetje rechtover is tof na een dagtrip..
Eenvoudig maar tof hotel !

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

Na de drie eerdere bezoeken hier ben ik half september nog voor een week komen wandelen. Weer aantal wandelingen gedaan die nieuw voor me waren. De verzorging was weer grote klasse. Heel goed weer gehad. Ik kom zeker terug in 2020.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 november 2019

ik had de motor nog niet op de standaard staan of we werden al verwelkomd door Anouk. Rene en Anouk zijn echt teaml Rene op de achtergrond bezig om iedereen te ontzorgen en Anouk de ideale gastvrouw. De kamer voor mijn motormaat en mijzelf was gewoon goed; schoon, ruim genoeg en vooral gezellig. Veel gebruik van hout en natuurlijke materialen maken dat ik mij verbonden voelde met de prachtige omgeving waar Auberge les Myrtilles gesitueerd is. Het ontbijt en diner gebruikten wij in een gezellige eetruimte die het meeste wegheeft van een huiskamer; de piano waar Anouk maar ook andere gasten op speelden staat uitnodigend klaar. De wanden zijn gezellig aangekleed en de haardkachel maken het geheel compleet. De kwaliteit van het eten was heel goed, authentiek en voldoende qua portie. Voor liefhebbers zoals ik schenkt Anouk een heerlijk biertje, want tja na een motortour wil je wil een lekkere have liter.

Kamertip: Alle kamers hebben prima kamers die alle voldoen aan wat een wandel of motorliefhebber zich wenst.
Beoordeeld op 6 november 2019

Auberge les Myrtilles voldoet aan alle verwachtingen van een wandelaar: goede kamers, lekker ontbijt, lunch mee op je wandeling en heerlijk 3-gangendiner, perfecte dienstverlening, altijd meedenkend met je wensen.

Zoek je een locatie die perfect is ingericht op wandelreizen, reserveer dan bij deze Auberge. Extra: veel verschillende wandelroutes met goede beschrijvingen

Kamertip: Sommige kamers op de 2e verdieping hebben een extra dakkapel en dus een lichtere badkamer.