TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Tijdens wandelweekend langs knooppunten van netwerk Pajottenland hebben we één avond en nacht verbleven in dit prachtige oude kloostergebouw. Zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw die de tijd nam om ons dit mooie domein te laten verkennen waar ze zo duurzaam mogelijk leven.
We kregen 's avonds een heerlijke, huisgemaakte drie-gangenmaaltijd, 's ochtends een uitgebreid biologisch ontbijt. Slaapkamers zijn basic maar zeer praktisch ingericht, incl. wastafel. Douches in een aparte ruimte, waar elke kamer zijn ruime, afgesloten privé douche heeft. Zeer aangename en mooie gemeenschappelijke ruimtes (keuken, bibliotheek) en prachtige tuin. Het klassiek concertje in de kapel waar we spontaan voor werden uitgenodigd, was een bijzondere bonus!
Je voelt dat hier alles met grote zorg en passie wordt gedaan met respect voor mens en natuur. Een aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019

In Rosario kan je ten volle genieten van de rust, het super lekkere eten (ik zou het eten van de geweldige kokkin elke dag kunnen eten, onweerstaanbaar lekker! ;-) ), de mooie tuin, mooie wandelingen in de buurt, het mooie en met respect voor het verleden gerestaureerd gebouw,...

Kamertip: Super goede bedden in de standaard tweepersoonskamers
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Zeer rustige,schitterende lokatie.Mooie plaats om per fiets de streek te ontdekken.Fietsen kunnen er veilig gestald worden.
Zeer mooi ingerichte kamer met zeer goede bedden.Zowel het ontbijt als het avondeten worden klaargemaakt met bio-produkten .Het zwembad met natuurlijke filter is ook leuk na een dagje fietsen.Bedankt het leuke weekend.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018

We wilden er nog een paar dagen uit en dan liefst naar een rustig plekje waar we wat konden lezen, schrijven en ook wat wandelen. Per toeval hebben we Rosario ontdekt en een zomerse last minute geboekt. Dat was een goede keuze! Het was er rustig, zowel in de B&B als in de omgeving. Rosario ligt aan een wandelknooppunt. Er zijn vele mooie wandelingen in de onmiddellijke en iets verdere omgeving! Handig die knooppunten!

Daarnaast hebben we genoten van de mooie rustige tuin en het zwembad en hoefden we ons geen zorgen te maken over wat te eten. Wij genoten van de all-in formule. Het eten is eenvoudig lekker. Het bladerdak van platanen zorgde gelukkig voor schaduw op het terras waar we aten.

Wij hadden een kamer met een privéterrasje en eigen badkamer die volledig in orde was. En wat ook belangrijk is: goede matrassen!

Het oude kloostertje is prachtig verbouwd! Er is op veel details gelet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Stilte en rust in een prachtige omgeving uitgebaat door superlieve mensen.
Alles met zorg en liefde gebracht!
Het was prachtig weer.
Ik heb kunnen genieten van een uniek klassiek concert vanop de eerste rij.
Adembenemend mooi!
Ik ga zeker terug, liever vandaag dan morgen.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen