Beoordeeld op 30 juni 2017

telkens als ik hier ben (en ik kom de laatste tijd regelmatig) laad ik weer helemaal op van drukke tijden in werk of privé. ik kom hier om te mediteren in de stilteruimte of in de kapel, te wandelen in het mooie pajottenland en lekker te genieten van de keuken van Sofie. een aanrader dus om te onthaasten en te ontspannen

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 mei 2017

Heerlijk Hemelvaartsverblijf gehad in Sur Place en Rosario. Geslapen in het bij de kerk gelegen pand Sur Place: mooie kamers (behorend bij Rosario) vol liefde verbouwd en ingericht. Gegeten en in de tuin verbleven in Rosario. Het was tropisch warm. Daarom kranten en magazines gelezen in de schaduw van de hazelaar in de zalige tuin. En gezellig gezamenlijk buiten gegeten, waarbij Sofie de lekkerste dingen heeft gekookt, met kruiden uit eigen tuin. Ontspannen, rust en stilte. Het was een gastvrij onthaal !

Datum van verblijf: mei 2017
Sofie L, Eigenaar van Rosario, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Beste trouwe bezoeker,
Dankjewel voor je review. Jullie kozen er het warmste lenteweekend uit om hier heerlijk tot rust te komen. De hazelaar bezorgt telkens een koele geborgen plek om te lezen of te schrijven, hij beschermt al ruim 100 jaar ieder die onder zijn kruin de luwte opzoekt.
Bedankt en tot...

Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Wil je rust, schoonheid en heerlijk biologisch eten, ga dan naar Rosario in Bever! Een prachtig gerestaureerd klooster met een geweldige tuin waar je kunt genieten van stilte én een gastvrij onthaal!

Mooie kamers, een bibliotheek, meditatieruimte, zwemvijver en landelijke omgeving.

Dag Marike,
Dankjewel voor je bericht op tripadvisor. Fijn dat jullie onze plek telkens terug vinden om tot rust te komen of om te genieten van de stilte of de concerten.
We zien jullie graag verschijnen in Rosario.

Beoordeeld op 23 mei 2017

Een hele leuke kamer, gezellig samen eten. Het is geweldig om er tot rust te komen. Ook prachtige uitbaters. Kortom: een geweldige plek om tot rust te komen en te genieten van het 'zijn'.
Proficiat aan de uitbaters!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 mei 2017

Een prachtige locatie tussen de Vlaamse Ardennen en het Pajottenland die ik niet eens kende.
In dit vroegere klooster kan je niet alleen confortabel overnachten en lekker en gezond eten (Sofie heeft heel attent rekening gehouden met mijn voedingsintoleranties). Je kan er ook groepsactiviteiten organiseren, en heel veel over kunst (in bijzonder schrijfkunst) leren. En het verhaal van de uitbaters heb ik ook sterk geapprecieerd : Johan en Sofie doen alles met heel veel respect voor de natuur.
Een ideale plek om te herbronnen, en om door héél gastvrije mensen verwend te worden.

• Reistype: Reisde voor zaken