Beoordeeld op 23 mei 2017

Een hele leuke kamer, gezellig samen eten. Het is geweldig om er tot rust te komen. Ook prachtige uitbaters. Kortom: een geweldige plek om tot rust te komen en te genieten van het 'zijn'.
Proficiat aan de uitbaters!

Beoordeeld op 23 mei 2017

Een prachtige locatie tussen de Vlaamse Ardennen en het Pajottenland die ik niet eens kende.
In dit vroegere klooster kan je niet alleen confortabel overnachten en lekker en gezond eten (Sofie heeft heel attent rekening gehouden met mijn voedingsintoleranties). Je kan er ook groepsactiviteiten organiseren, en heel veel over kunst (in bijzonder schrijfkunst) leren. En het verhaal van de uitbaters heb ik ook sterk geapprecieerd : Johan en Sofie doen alles met heel veel respect voor de natuur.
Een ideale plek om te herbronnen, en om door héél gastvrije mensen verwend te worden.

Beoordeeld op 19 mei 2017

Even drie dagen tot rust komen. Dat kan zeker bij Rosario. Johan en Sofie zorgen écht voor je, zodat jij optimaal kan genieten van de rust en de omgeving. Het klopt gewoon allemaal: de tuin, de ruimtes, de gedichten, ... Alles is piekfijn in orde. Een absolute aanrader.

• Reistype: Reisde alleen
Sofie L, Eigenaar van Rosario, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Beste bezoeker,
Dankjewel voor je mooie woorden, we vinden het belangrijk dat gasten zich bij ons thuis kunnen voelen en tot rust komen. dank je.

Beoordeeld op 18 april 2017

We verbleven er om te schrijven. Ideaal want de prachtige plek ademt rust uit, eenvoud en Sofie, die tovert de lekkerste en gezonde gerechten op tafel! Wij komen terug en blijven langer dan één nacht, dat was een beginnersfout :-)

Kamertip: Douche en toilet op eigen kamer kan, maar het kan ook anders.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 april 2017

Het is een mooie kamer, sfeervolle eetkamer, je geniet er van frisse lucht en het is zeker een mooie streek om wandelingen of fietstochten te maken, heerlijke grote bib met veel boeken in verschillende genres. Je komt er echt tot rust.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen