Beoordeeld op 29 januari 2017

Een plek om tot rust te komen, niets hoeft, terug naar de basis.
Eerlijke, lekkere, biologische voeding (vegetarisch)
Veel ruimtes en plekjes om je lekker terug te trekken.
Fijne tuin, natuurzwembad (niet voor in de winter).

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 1 januari 2017

Voor mij de ideale plaats om tot rust te komen. Mijn aanstormende burnout krijgt een pauzeknop. In een week tijd heb ik heel wat kansen benut om een zacht nieuw licht op mijn ingesleten groeven te werpen.
Doordat alles op een subtiele en zorgzame manier op elkaar is afgestemd krijg je een verbonden ervaring.
Het schrijven ging makkelijk, ik voelde me aangesloten en geïnspireerd.
De persoonlijke en warme sfeer waarmee Sofie en Johan hun gasten omringen, is bijzonder. De inrichting is sober, warm en met een enorme zorgzaamheid tot stand gebracht.
De maaltijden zijn gezond, lekker, gevarieerd en bio-vegetarisch.
De poëtische ontmoetingen en de vele boeken helpen je bij het stilstaan en naar binnen treden.
Het hele plaatje klopt volledig. Ik voelde me verwend, dankbaar en verlang ernaar teug te gaan.
De stille kracht is ontwaakt.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 december 2016

Een attent onthaal, comfortabel verblijf, lekkere keuken met gezonde maaltijden, niet blits, geen glitter, maar wel het gevoel dat je welkom bent !
Een mooie tuin, poëzie, boeken, stilte en aangename ruimtes om te verblijven en hierbij dan nog de aanwezigheid van Sigiswald Kuijken die meeslepend over Bach kan praten en schitterend vertolkte in de oude kapel ! Een verwennerij voor Kerstmis !

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 december 2016

Rosario is een heerlijke plek om stilte en inspiratie te vinden voor het schrijven. Een warm en poëtisch onthaal; heerlijke, gezonde maaltijden; een heerlijk bed, inspirerende gesprekken, aangenaam kader

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 december 2016

Ik was hier voor een opleidingsweekend en heb erg genoten van de warme gastvrijheid en de deugddoende rust en stilte. Alles is bijzonder smaakvol en met veel zin voor detail ingericht. Het is echt een oase van rust en inspiratie in onze drukke wereld.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken