Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Eveline Melcherts
Utrecht, Nederland
Bezinning en bezieling in Rosario
Beoordeling van Rosario
5,0 van 5 bollen29 jan 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik heb het geluk gehad een stilteweek te mogen meemaken in Rosario in januari 2016. Vanaf het moment dat de deur van het prachtige klooster werd opengedaan heb ik mij thuis gevoeld. Het is de combinatie van het bijzonder mooi onderhouden klooster met zijn afzonderlijke kamers zoals de kapel, uitgebreide bibliotheek en warme eetkamer alsmede de gastvrijheid en de liefde waarmee het (h)eerlijke eten wordt bereid en de tuin onderhouden door de eigenaren. Zelf heb ik overnacht in Sur Place, een afzonderlijk huis naast de kerk en onderdeel van Rosario. Ook dat huis is met zeer veel smaak ingericht en straalt rust uit. De ruimtes inspireren tot nadenken en tevens schrijven mede door de gedichten die je overal tegenkomt. De omgeving van Rosario nodigt uit om wandelingen te maken en te genieten van het landschap en prachtige uitzichten. Ik kijk er erg naar uit om terug te keren in de zomer!
Datum van verblijf: januari 2016
7.2 km van Rosario
21.5 km van Rosario
15.5 km van Rosario
Gratis parkeren
Une partie de notre équipe professionnelle et bienveillante !
23.6 km van Rosario
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Priceline
7.9 km van Rosario
14.8 km van Rosario
Meer hotels in Bever bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

De verwachtingen die ik vooraf had, zijn nog overtroffen. Het klooster en de setting zijn ongelooflijk mooi. De ontvangst warm en toch discreet. Overal boeken en poëzie. Het eten eenvoudig, maar zeer lekker. De omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen. Echt een plek om af en toe terug tot jezelf te komen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 augustus 2015

Ik heb een fantastische mid-week doorgebracht bij Johan en Sophie waar ik enorm geïnspireerd ben geraakt door de stille kracht van de plek. Een gevoel van thuiskomen in een omgeving met heel veel oog voor detail en consistentie. Johan en Sophie slagen er wonderwel hun 'thuisgevoel' te delen met de aanwezigen en de avondlijke, inspirerende conversaties met zen allen rond de grote tafel zullen me voor altijd bijblijven. Omringd door schoonheid, kunst en natuur kan je hier helemaal de essentie terugvinden. Een geweldige plek waar ze mij zeker terug zullen zien !

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 juni 2015

Rosario is een stilte- en bezinningsomgeving met veel finesse en met een respectvol oog voor het milieu gecomponeerd. Poetische plaatjes, letterlijk en figuurlijk, verbloemd in de lusthof, verblijden oog en geest.
In de context van bewust .. zijn biedt Rosario een bezielende ambiance.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

Rosario is een heerlijke plek om te verstillen en tot rust te komen. Ik was er alleen en kon mijn eigen gang gaan, maar tijdens de maaltijden zat ik aan tafel met andere gasten en met de gastvrouw en gastheer en waren er mooie gesprekken. Een ideale combinatie! In de prachtige tuin met allerlei bijzondere hoekjes hangen, liggen, of drijven gedichten. Voor mij als liefhebber van poëzie een inspirerende plek! Ik heb het er heel fijn gehad en kom zeker terug.

Kamertip: Voor mensen die niet zo goed ter been zijn en moeite hebben met een trap op en af lopen, is dit hotel misschien minder geschikt, er is geen lift.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 29 mei 2015

Fijn verblijf gehad in een rustige omgeving! Heerlijke tuin, ontspannende sfeer, prachtige plaats om even in stilte door te brengen! Zou het iedereen aanraden die op zoek is naar even onthaasten. Bedankt!

Datum van verblijf: mei 2015